پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اصلاحیه: : ۵ مهر آخرین خطبه حجت الاسلام تیموری برای مردم چهاردانگه

0

حجت الاسلام تیموری یانسری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: بنا بر تصمیم اینجانب نماز جمعه روز ۵ مهر ۱۳۹۸ آخرین اقامه نماز جمعه ام در بخش چهاردانگه خواهد بود و از حمایت ها و لطف همه ی مردم فهیم و ولایت مدار بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در مدت اقامت در منطقه تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام تیموری در مورد دلیل این تصمیم گفت: به علت بیماری من و همسرم تقاضای بازنشستگی کرده ام و ستاد ائمه جمعه کشور هم با تقاضای بازنشستگی بنده موافقت کرده است.

حجت الاسلام تیموری یانسری که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۱ به امام جمعه بخش چهاردانگه در شهر کیاسر منصوب شد و در این تاریخ اولین نماز جمعه بخش را بعد از ۲۳ سال وقفه اقامه کرد پس از ۷ سال اعلام کرد که نماز جمعه روز ۵ مهر ۱۳۹۸ آخرین نماز جمعه من در این بخش خواهد بود.

حجت السلام تیموری در این مدت خدمات، زحمات و اقدامات موثری در بخش چهاردانگه انجام داد که از جمله مهمترین آن ساخت بنای ساختمان مسکونی و دفتر امام جمعه در شهر کیاسر می باشد.

همچنین با برگزاری جشن های مختلف در اعیاد به ویژه در عید غدیر ، میلاد حضرت رسول و… در شهر کیاسر، بیان مشکلات و مطرح کردن آن در جلسات شهرستانی، استانی و کشوری و بازگو کردن مشکلات مردم در تریبون نماز جمعه خدمات زیادی برای بخش چهاردانگه در این در این ۷ سال انجام داده است.

پایگاه خبری چهاردانگه از مردم فهیم بخش درخواست می کند همانگونه در ۶ بهمن ۱۳۹۱ استقبال باشکوهی از ایشان به عمل آوردند در آخرین نماز جمعه ایشان با حضور گسترده خود، بدرقه ماندگاری  از یکی از خادمان خود به عمل آورند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.