پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسکان مسافران در زائر سراهای امامزادگان مازندران تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع است

0

ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اسکان مسافران در زائر سراهای امامزادگان این استان تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ جناسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران این استان با بیان اینکه برگزاری هر گونه اجتماع و مراسمات مذهبی در امامزادگان استان ممنوع است، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.

 وی با اشاره به ممنوع بودن توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیئت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتبا با موادهای شوینده ضدعفونی کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از زائر سراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.