پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار ۵۰ دستگاه آمبولانس اورژانس مازندران در سواحل دریا

0

یحیی صالح طبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمبولانس ها همزمان با عید فطر و تعطیلات اخیر در شهرهای ساحلی و ساحل دریا مستقر شدند تا در زمان بروز حادثه غرق شدن افراد در دریا خدمات اورژانس برای احیا و نجات جان مصدومان انجام شود.

وی پرترافیک بودن مسیرهای منتهی به سواحل دریا در مازندران بویژه در ایام تعطیلات را یکی از عمده ترین دلایل احتمال تاخیر در حضور نیروهای اورژانس عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکل این تعداد آمبولانس های اورژانس در سواحل دریای مازندران مستقر شدند تا خدمات سریعتر به حادثه دیدگان ارائه شود.

رئیس اورژانس مازندران افزود: البته در سالهای قبل نیز آمبولانس ها به تعداد محدود در کمپ های ساحلی اورژانس مازندران مستقر بود که با توجه به تصمیمات برای کنترل و کاهش غریق در دریا، اقدامات بیشتر با استقرار تعداد بیشتر آمبولانس ها انجام شد.

وی گفت: علاوه بر انجام کارهای درمانی اورژانسی برای غرق شدگان، اعلام هشدارهای لازم برای شنا در مناطق مجاز نیز توسط نیروهای اورژانس به مردم ارائه می شود.

صالح طبری با اشاره به فعالیت ۱۳۰ دستگاه آمبولانس اورژانس در این استان گفت: آمبولانس های مستقر در سواحل دریا ضمن انجام فعالیت های خود در این مناطق در صورت نیاز به ماموریت های داخل شهر و حوزه کاریشان اعزام می شوند تا مشکلی در ارائه خدمات به همشهریان ایجاد نشود.

وی همچنین اعلام کرد: علاوه بر این اقدام، از اوایل تیرماه کمپ‌های ساحلی اورژانس برای خدمات بیشتر به مسافران راه اندازی می‌شود.

به گفته صالح طبری پارسال ۳۰ کمپ ساحلی اورژانس در مازندران راه اندازی شد که پیش بینی می‌شود امسال نیز همین تعداد کمپ راه اندازی شود.

۸۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای، شهری و هوایی در استان مازندران فعالیت دارد

/ ‏۱۸۹۹/‏۲۰۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.