پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقبال رانندگان به سوخت سی ان جی در مازندران

0

مشاهدات خبرنگاران ایرنا از مناطق مختلف استان مازندران نشان می دهد که در حال حاضر صف نسبتا طولانی  در جایگاه سی.ان.جی برقرار است، اما مشکلی در ارائه سوخت وجود ندارد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یکهزار و ۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروها از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی واریز شده و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.

جعفر احمدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکلی در تامین سوخت گاز سی ان جی وجود  ندارد و همه جایگاه ها با فشار مناسب و استاندارد در حال ارائه سوخت رسانی به متقاضیان هستند.

وی با تاکید بر این که قیمت سوخت گاز سی ان جی تغییر نکرده است، گفت: با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، بازرسان نیز علاوه بر کنترل نازل های جایگاه های سوخت ، بر نحوه ارائه خدمات صحیح نظارت خود را دوچندان کردند.

احمد پور گفت: اگرچه هوای مازندران به دلیل برودت هوا ناشی از برف درارتفاعات سرد شده است و مصرف انرژی گاز خانگی نیز افزایش یافت ، اما فشار گاز برای سوخت رسانی به جایگاه های سی ان جی مشکلی وجود ندارد.

در حال حاضر حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک گاز استان مازندران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.