پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران خواهان نظارت جدی بر تسهیلات اشتغال‌زا شد

0

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان روز یکشنبه در این نشست گفت: جلوگیری از انحراف هزینه کرد تسهیلات اشتغال زا یکی از وظایف اصلی کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری است و باید برون داد تصمیم این کارگروهها ایجاد بستر برای سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی و اشتغال زا به منظور افزایش سطح رفاه عمومی و رفاه اقتصادی جامعه باشد.

وی تاکید کرد: با این رویکرد کارگروه های اقتصادی برای تصمیم سازی بهتر از ظرفیت های دانشگاهیان و نخبگان این حوزه بهره مند شوند تا بتوانند تصمیم جامع برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال بگیرند.

نماینده عالی دولت در مازندران وظیفه اصلی این کارگروه ها را بستر سازی برای جذب سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی و اشتغالزا بیان کرد و با تاکید بر این که جذب مشارکت های مردمی در فعالیت های اقتصادی ضروری است ، گفت : ما باید زمینه بهره گیری از توان مردمی را در حوزه های اقتصادی فراهم کنیم .
وی  راهکار های عملی برای بهبود فضای کسب و کار را بهره گیری از اقتصاد دانش بیان دانست و اظهار داشت : اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا تحولی شگرف در اقتصاد و اشتغال استان ایجاد می کند.
براساس آمار دبیر کارگروه اشتغال مازندران در سال جاری سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در این استان جذب شد.
پارسال هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در مازندران جذب و برای ۱۲ هزار نفر ایجاد اشتغال شده بود.
۶۹۸۲/۱۶۵۴
 

.   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.