پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استانداری مازندران انتقام چه چیزی را از شهر کیاسر می‌گیرد؟!

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بعد از استعفای همت محمد نژاد، کمیل رمضانی 22 مهر 98 به عنوان شهردار معرفی شد، طولانی شدن روند انتخاب شهردار کیاسر باعث شد کمیل رمضانی 6 اسفند 98 از پذیرش شهرداری کیاسر انصراف بدهد.

مسلم کاظمی چهارمین نفری است که از سوی شورای پنجم شهر کیاسر در 26 اسفند به عنوان شهردار معرفی می‌شود و بیش از هفت ماه از تعیین سرپرست شهرداری کیاسر به سرپرستی ابراهیم ایمانی کیاسری می‌گذرد.

متاسفانه با گذشت این زمان هنوز وضعیت شهردار کیاسر مشخص نیست که این موضوع موجب نارضایتی شهروندان و مسئولان شهر کیاسر به ویژه اعضاء شورای این شهر شده است.

 

کیاسر 202 روز بدون شهردار!

با توجه به اینکه حکم شهردار کیاسر منوط به تایید استاندار مازندران است، ولی شهر کیاسر 202 روز بدون شهردار است.

معین رضایی کلانتری عضو جوان شورای شهر کیاسر با ادامه این روند و تاخیر دوباره در تائید حکم شهردار کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از احمد حسین زادگان، استاندار مازندران گلایه کرد.

معین رضایی کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، با انتقاد از روند عملکرد استانداری مازندران از تاخیر در تایید دومین شهردار منتخب اعضای شورای شهر کیاسر گفت: نمی‌دانیم استانداری مازندران انتقام چه چیزی را از شهر کیاسر می‌گیرد؟

کلانتری با تاکید بر این که استانداری در 15 روز موظف است شهردار معرفی شده را رد یا تایید کند افزود: پنج ماه می‌گذرد و هنوز شهرداری کیاسر تعیین و تکلیف نشده است.

استانداری متاسفانه بعد از چند ماه و منتظر ماندن نتیجه انتخابات در اواسط اسفند ماه، در خصوص آقای رمضانی نظر خود را اعلام کرد و مشخص نیست که علت این همه معطلی برای چه بود ؟ اگر قرار بر رد بود، چرا در این زمان شهر را معطل کردید؟ چرا بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات نظر خود را اعلام کردید؟ چرا با آبروی یک فرد بازی کردید و یک شهر را معطل؟!

عضو جوان شورای شهر کیاسر در ادامه اظهار داشت:  کوتاهی به بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در موضوع انتخاب شهرداری کیاسر انجام شده است. طبق قانون در دو پانزده روز استانداری موظف به پاسخ گویی بود که این کار صورت نگرفت.

معین رضایی با گلایه از استاندار و مجموعه استانداری به موضوع چالش جهانی کرونا پرداخت و اعلام کرد: در زمانی درگیر چالش جهانی ویروس کرونا شدیم که شهر کیاسر شهردار نداشت.

وی حداقل انتظار خود را از استاندار مازندران با توجه به تخصص و سابقه ی مسلم کاظمی در وادی بهداشت و درمان، مشخص کردن تکلیف شهردار کیاسر دانست و افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا انتظار این بود به صورت ویژه تکلیف شهردار کیاسر مشخص می‌شد.

رضایی کلانتری در خصوص کوتاهی مجید حسین زادگان در روند زباله چهاردانگه چه در زمان فرمانداری و چه استانداری گفت: وی چندی پیش در جلسه ای گفته بود در رابطه با انتقال زباله به چهاردانگه خودش مقصر است، در همین رابطه قول نگاه ویژه و جبران خسارت به چهاردانگه و کیاسر را داده بود. آیا این جبران ضرر و خسارت بود؟

در پایان از معین رضایی کلانتری عضو جوان شورای شهر کیاسر سوال شد آیا انتخاب شهردار کیاسر فقط دغدغه ایشان است یا خیر؟ وی در پاسخی کوتاه اظهار داشت تعیین و تکلیف شهردار کیاسر دغدغه همه اعضای شورای شهر کیاسر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.