پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از ایجاد اشتغال خانگی تا اهدای جهیزیه به نوعروسان در کمک مومنانه محمودآباد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد در مراسم توزیع رزمایش کمک مومنانه در مصلی این شهر، گفت: ۲ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه دوم دهه امامت و ولایت به‌صورت بسته‌های کمک معیشتی و سایر خدمات بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم و سلامت این شهرستان با بیان اینکه بعد از فرموده مقام معظم رهبری در مورد مرحله دوم کمک مومنانه همه مردم پای کار آمدند، اظهار کرد: همدلی تمامی خیران، مسؤولان و مردم این شهرستان باعث شد تا مرحله اول کمک مومنانه ۹ هزار و ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

 ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه امروز شاهد همدلی همه مردم و مسوولان محمودآباد در رزمایش کمک مومنانه دوم هستیم که در ۳ مرحله در این شهرستان توزیع می‌شود، تصریح کرد: امروز به‌طور کلی هزار و ۷۹۶ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: در مرحله اول کمک مومنانه دوم با شناسایی ۲ هزار و ۱۸۵ خانواده آسیب دیده تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و سایر خانوداه‌های آسیب دیده از کرونا به وعده خود صادق بوده و به توزیع بسته معیشتی به ۱۰۰ درصد وعده جامعه عمل پوشاندیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز به صورت نمادین حدود ۶۰۰ بسته توزیع شد، افزود: با شناسایی درست در راستای برنامه‌ریزی مناسب توزیع عادلانه‌ای انجام می‌شود.
 
وی گفت: با حضور ۶۳۰ خیر محمودآبادی در رزمایش مرحله دوم که به این سفره دعوت شدند تا کمک حال نیازمندان باشند؛ کمک‌هایی از جمله تهیه جهیزیه عروس، بسته معیشتی مایحتاج خانه و خانواده و حتی لوازم دانش‌آموزی محیا شده است‌.

ابراهیم‌نژاد در ادامه با بیان اینکه خدمات دیگری غیر از بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، بیان کرد: جامعه هدف ما ۴ هزار و ۴۹۳ خانوار نیازمند در شهرستان هستند که طی ۳ مرحله رزمایش شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در پایان یادآور شد: غیر از بسته‌های کمک معیشتی خدماتی دیگر از جمله ۱۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی، ۳ جهیزیه عروس به مبلغ ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،۳۱۳ بسته لوازم التحریر، کمک هزینه ساخت منزل نیازمند بابت آتش‌سوزی، ایجاد اشتغال خانگی برای ۱۵ بسیجی، پرداخت یک میلیون تومانی برای کمک به زندانیان و کمک هزینه درمانی به ارزش ۵ میلیون تومان به نیازمندان ارائه شده است.

 /۳۱۴۱/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.