پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه ترافیک در مسیرهای شمال/ کندوان و هراز امروز یک‌طرفه است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین است که باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای استان داشتیم پیش‌بینی ما این است که در ساعات پایانی روز شاهد ترافیکی سنگین در محورهای شمال باشیم.
وی با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، افزود:  تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز همچنان از محور کندوان ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی در محور سوادکوه ممنوع اعلام شد، اضافه کرد: محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان امروز اجرا شد.
این مسوول ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا روز یک‌شنبه در محور هراز اعمال شد.
قدمی یادآور شد: براساس برنامه قرار بود محورهای کندوان و هراز فردا هم یک‌طرفه شود که اعمال این محدودیت براساس بررسی وضعیت ترافیک خواهد بود.
وی افزود: بحث اعمال محدودیت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که درصورت بروز ترافیک اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تاکید بر ضرورت مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: توصیه ما این است مسافران در زمان اعمال محدودیت یک‌طرفه نسبت به برگشت اقدام کنند.
قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /86034/ع/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.