پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث خط لوله گاز دامغان به نکاء به پایان رسید / افتتاح تا ۱۰ روز آینده

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: احداث خط لوله گاز دامغان به ساری به پایان رسیده است و تا یک هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این خط مشکل افت‌فشار گاز در مازندران برطرف می‌شود، افزود: احداث خط لوله دامغان ـ ساری علاوه بر مازندران کمبود گاز در استان‌های گلستان، سمنان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی را هم برطرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر منتظر تعیین وقت از طرف وزارت نیرو و شرکت ملی گاز ایران برای حضور وزیر در این افتتاح هستیم، خاطرنشان کرد: در مسیر انقال خط لوله بیش از 100 روستا در بخش چهاردانگه و بیش از 50 روستا در منطقه دودانگه و شهرهای کیاسر و فریم از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

این مسؤول به استراتژیک‌بودن این خط در استان اشاره کرد و گفت: با احداث خط لوله دامغان به ساری اشتغال و کسب‌وکار رونق پیدا کرده و همچنین زمینه برای سرمایه‌گذاری در ارتباط با پتروشیمی فراهم می‌شود.

خط لوله 42 اینچی انتقال گاز دامغان به ساری با مبلغ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید که با بهره‌برداری این خط از واردات گاز از ترکمنستان بی‌نیاز می‌شویم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.