پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای ۲۰ پروژه زیرساختی در رامسر

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد عصر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه نسبت به رفع خواسته‌ها و نیازهای مردم بخش دالخانی اقدام اساسی انجام گیرد، گفت: در شهرستان رامسر از سال گذشته در حوزه تقسیمات با با پیگیری‌های مکرر بخش جدید دالخانی راه اندازی شد.

وی افزود: در گذشته شاهد حضور بی شمار مردم در فرمانداری و بخشداری بودیم که تعدد مراجعان کار سبب سخت شدن کار و نارضایتی در ادارات می‌شد اما تشکیل بخش دالخانی سبب تسریع و سهولت خدمات رسانی به مردم شده است.

وی افزود: ایجاد بخش دالخانی خواسته ۴۰ ساله مردم شهرستان رامسر بوده که دولت تدبیر و امید با کار کارشناسی و برنامه ریزی شده این امر را محقق کرد و ایجاد بخشداری به عنوان یک زیر ساخت مورد نیاز شهرستان رامسر است.

محمد آزاد گفت: ۲۰ پروژه زیر ساختی در شهرستان رامسر مورد بهره برداری و شکل اجرایی دارد وبهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر به عنوان یک طرح ملی سبب توسعه حمل و نقل هوایی و رونق گردشگری و اقتصاد می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه و تقویت زیر ساخت‌ها تصریح کرد: روزهای خوب و خوش برای شهرستان رامسر و بخش دالخانی پیش بینی می‌کنیم.

احمد علیزاده بخشدار دالخانی نیز درباره ساماندهی رودخانه چالکرود افزود: نصب سرشاخه گیر در روستای لاته با اعتبار چهار میلیارد تومان در حال انجام است که در هفته دولت بهره برداری می‌شود.

وی گفت: با تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن و اداره آب پروژه سر شاخه گیر در حال انجام است تا دغدغه روستاییان در هنگام بارش باران‌های سیل آسا کم شود.

وی تصریح کرد: همچنین مرکز مخابراتی والفجر روستای چالکرود با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است وتعریض محور میرزا کوچک خان از دیگر طرح‌ها بوده است.

علیزاده با اظهار اینکه در تعریض محور دالخانی کمبود منابع مالی داریم خواستار همکاری دهیاران در این زمینه شد.

کد خبر 4949561
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.