پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای ویزیت رایگان پزشکان در شهر کیاسر به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر

0

پایگاه خبری جهاردانگه: ،ویزیت رایگان بیماران برای نخستین بار توسط شهرداری و شورای شهر و کمیسیون بهداشت شورای شهر کیاسر در این شهر برگزار شد.

همت محمدنژاد شهردار کیاسر در این باره گفت: خدمات شهرداری و شورای شهر در حوزه بهداشت و درمان بوده که توسط پزشکان‌ متخصص و فوق تخصص ویزیت رایگان به شهروندان کیاسر و اهالی بخش چهارانگه خدمات ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در این طرح پزشکان متخصص و فوق تخصص به بیماران در منطقه چهاردانگه خدمات ارائه دادند، افزود: در این طرح بیش از 500 بیمار در مدرسه شهید خانگاه کیاسر و حسینیه امام خمینی (ره)ویزیت رایگان دریافت کردند.

شهردار کیاسر با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان بیماران در شهر کیاسر مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، افزود: امیدواریم با مشارکت کمیسیون بهداشت شورا شهر خدمات بهداشت و درمان در شهر کیاسر و منطقه چهاردانگه افزایش یابد

سید حسن موسوی کیاسری رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر کیاسر با تقدیر از حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت ارائه ویزیت رایگان به مردم شهر کیاسر و چهاردانگه گفت: خوشبختانه طرح ویزیت رایگان مورد استقبال مردم قرار گرفت و برنامه داریم این طرح به صورت مستمر در شهر انجام شود.

در پایان با اهدای لوح از سوی امام جمعه شهر کیاسر، شهرداری و شورای شهر کیاسر از زحمات پزشکان تقدیر شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.