پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای مرحله سوم کمک مومنانه در عید سعید فطر/توزیع 1274 سبد کالا شب عید فطر در رامسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمد‌رضا خمسیه در نشست خبری با اصحاب رسانه با  با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس این پیام را صادر می‌کند که فلسطین پاره‌ای از اسلام و جزیی از آن است، اظهار کرد: دفاع از سرزمین‌های اسلامی سبب ایجاد روحیه در میان همه مردم مظلوم جهان است.

فرمانده بسیج ناحیه رامسر مطرح کرد: دشمن در طی ۴۰ سال انقلاب در تلاش برای از یاد رفتن روز قدس است، اما به برکت خون شهدا و مجاهدت مدافعان حرم ( حاج قاسم سلیمانی‌ها ) خطر بزرگی برای جبهه غاصب است و پیام مهمی به جهانیان صادر شد.

وی ادامه داد: قدس، مسجدالاقصی و فلسطین متعلق به مسلمانان است و برای سرنوشت آن نیز خودشان باید تصمیم بگیرند. 

خمسیه با بیان اینکه تقارن روز قدس با آزادسازی خرمشهر یادآور مجاهدت‌های مردم قهرمان است که به مدت ۳۴ روز پس از جنگ دشمن را شکست داده که همچنان ارزشمند است، تصریح کرد: شعار و آرمان ما رسیدن به قدس است که طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.

وی با تاکید بر اینکه امروزه راه قدس نزدیک است و امکانات امروز با گذشته قابل مقایسه نیست، خاطر‌نشان کرد: سیستم‌های موشکی و امکانات و نیروهای جهادی امروزه تهدید بزرگی برای دشمن است.

فرمانده بسیج ناحیه رامسر گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود اما ایستگاه‌‌های فرهنگی در قسمت‌های مختلف شهر و آتش‌زدن پرچم اسرائیل و آمریکا را خواهیم داشت.

وی به اینکه با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌توان پیام قدس را صادر کرد و اعلام حمایت در جهت وحدت مسلمانان جهان و انزجار حرکت غاصبانه داشت، تاکید کرد: ویژه‌ برنامه‌هایی برای این ایام داریم که از جمله آن تجدید با آرمان‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا است.

خمسیه به اقدامات پدافند زیستی شهید سلیمانی در راستای کمک مومنانه سه مرحله‌ای اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت دو مرحله کمک مومنانه با شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده با کمک کمیته امداد امام خمینی، معتمدان محل و بهزیستی انجام شد.

فرمانده بسیج ناحیه رامسر تصریح  کرد: در مرحله اول با هزار و ۳۷۳ بسته سبد کالا و کارت هدیه با ارزش ریالی ۳۲۷ میلیون، مرحله دوم با هزار و ۹۷۴ بسته با ارزش ۵۲۲ میلیون، مرحله سوم آن با هزار و ۲۷۴ سبد با ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تاکنون جمع‌آوری شده که در شب عید سعید فطر توزیع آن انجام می‌شود.

وی در پایان ادامه داد: سپاه و بسیج با کمک هیأت‌ها، مردم، حوزه مقاومت و قرارگاه‌ها در کنار مردم است تا در آینده شاهد موفقیت روز‌افزون انقلاب اسلامی باشیم.

 /۸۶۰۳۹/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.