پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح اشتغال حمل و نقل برای ۱۷۱ مددجوی مازندرانی

0

ایسنا/مازندران معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: طرح اشتغال حمل و نقل برای ۱۷۱ مددجوی تحت حمایت در استان طی ۹ ماهه امسال اجرا شد.

سید علی اصغر رضایی طالشی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این نهاد برای ایجاد اشتغال در زمینه خدمات، بخشی از تسهیلات را به حمل‌ و نقل و امور رانندگان اختصاص داده است، اظهار کرد: اعطای این تسهیلات به‌منظور خرید تاکسی، وانت‌بار، کامیونت و نیسان از جمله این موارد است.

وی تصریح کرد: در مازندران کارهای کشاورزی و باغداری زیاد انجام می‌شود و یکی از راه‌های فروش محصولات انتقال آن به شهرهای بزرگ است که مجریان طرح‌های اشتغال در این بخش براساس نیاز سنجی و شناخت بازار به حمل و نقل محصولات باغی و زراعی و فروش آن اقدام می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: تا سقف ۸۰ میلیون تومان در این بخش تسهیلات بانکی و امدادی به مددجویان پرداخت می‌شود.

رضایی طالشی گفت: مجریان این طرح‌ها از دوره‌های آموزشی مانند آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، فنی خودرو و بازار یابی بهره‌مند شده تا به راحتی در بازار کار درآمد کسب کنند.

وی یادآور شد: برای ۱۷۱ مددجوی تحت حمایت در کمیته امداد مازندران طرح اشتغال در بخش‌های حمل و نقل بار و مسافر طی ۹ماهه سالجاری ایجاد شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.