پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای رینگ ساحلی در چالوس/ شهردار «شورامحور» عمل نمی کند

0

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم پولادی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در پاسخ به معماری در شهر با اظهار اینکه در کمیسیون‌های مختلف جلساتی به طراحی اجرایی پروژه‌ها تخصیص داده شده است گفت: رینگ ساحلی با برگزاری جلسات مختلف از ۲۰ متر به ۳۰ متر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین معماری فاز دوم خیابان ۴۵ متری چالوس نیز درحال بررسی و کار کردن هستیم زیرا گردشگری و معماری موتور محرکه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه چندین سال بحث رودخانه چالوس مطرح است گفت: هیچ وقت به سمت حل مشکل پیش نرفته ایم و اکنون مشاور خوبی را از بدنه آب منطقه‌ای انتخاب کرده ایم و برخی از مشکلات رودخانه حل شده است وحد بستر و حریم رودخانه چالوس کاهش یافته است و عرض آن بین ۴۵ تا ۶۵ متر نوسان دارد.

رئیس شورای شهر چالوس ادامه داد: برخی از مناطق رودخانه چالوس قرار است با گابیون بندی، طرح‌های مختلف در آن اجرا شود.

وی گفت: همچنین برای اجرای طرح‌های مختلف در حاشیه رودخانه چالوس سه میلیارد تومان به آن تخصیص یافته است و ۲.۵ میلیارد تومان نیز به برکت سفر مقام معظم رهبری تخصیص داده شده است.

وی برپایی سفره هفت سین در سه میدان شهر را از جمله برنامه‌های نوروزی بیان کرد و با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین برای تأمین پارکینگ در شهر چالوس تهیه شده است گفت: سه تا چهار هزار مترمربع زمین برای پارکینگ نیاز است.

شهردار شورامحوری عمل نمی‌کند

پولادی درباره برنامه محوری و شورامحوری بودن شهردار چالوس گفت: شهردار چالوس به دلیل آنکه قوی کار می‌کند، گاهی اوقات، شورامحور عمل نمی‌کند اما شوراپذیری شهردار در حال حاضر روز به روز بیشتر می‌شود.

پولادی درباره عقب نشینی مغازه‌های روبروی شهرداری چالوس گفت: اعیان زمین را از کمیته امداد خریداری کردیم و تمام تلاش این است که وجه آن را سال آینده نقد پرداخت کنیم.

رئیس شورای شهر چالوس با اشاره به زیر بارترافیک قرار گردن قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال گفت: زیرساخت‌های موجود در شهر چالوس با ارتقا یابد و باید نسبت به جذب سرمایه گذاری در این حوزه اقدام شود.

وی با بیان اینکه هیچ مسئولی برای ما دل نمی‌سوزاند گفت: باید خودمان برای توسعه شهر همکاری داشته باشیم و خودمان دل بسوزانیم.

پولادی درباره رفع موانع پروازی فرودگاه نوشهر در شهر چالوس گفت: شهردار وقت در صدور مجوز ساخت هتل مقصر نبوده است زیرا در طرح تفصیلی موانع پروازی دیده نشده بود.

رئیس شورای شهر چالوس به احداث خیابان ۲۴ متری رادیودریای چالوس گفت: قرار شد با بازگشایی این مسیر، مشکل ترافیکی این منطقه حل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.