پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه دهه فجر در نوشهر

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه نوشهر از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حسین جناسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر برگزار شد، با اشاره به شعار محوری چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی “انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت” اظهار کرد: جرقه انقلابی که در ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز شد در ۱۵ خرداد ۴۲ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران زده شد.
وی با بیان اینکه امام خمینی انقلاب را در شرایطی بنیان نهاد که قدرت‌های آن زمان یعنی  اتحاد جماهیر شوروی (سوسیالیستی) و شیطان بزرگ آمریکا(امپریالیستی) تلاش می‌کردند تا انقلاب اسلامی شکل نگیرد، تصریح کرد: اما امام راحل با توکل بر خدا، امداد غیبی و کمک مردم انقلاب را پایه گذاری کرد.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با اشاره به اینکه امروز ثمره ۴۰ سال انقلاب اسلامی را در منطقه و دنیا مشاهده هستیم، گفت: صبر و بردباری و همراهی مردم با انقلاب اسلامی سبب شد تا ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را هم جشن گرفتیم.
جناسمی ترور سرداران، نخبگان  و فرهیختگان را نتیجه خباثت آمریکا و شکست دشمنان در میدان‌های مختلف عنوان کرد و افزود: ۱۷ هزار نفر توسط منافقین کوردل در این چهل سال انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: دشمن هرگز دست از توطئه از انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد مگر آن که زیر یوغ استکبار برویم اما محال است این اتفاق بیفتد چراکه پیام هیهات اباعبدالله الحسین را همه ما شنیدیم و به آن پایبند هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با تاکید بر اینکه مسئولان باید در رفع مشکلات معیشتی و اشتغال و مطالبات مردمی کار و تلاش جهادی کنند، بیان کرد: مسئولان نباید به وعده‌های پوچ آمریکا اعتماد کنند چراکه تجربه ثابت کرده است که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و با اساس انقلاب اسلامی مخالفت دارد.
جناسمی با تاکید بر اینکه نباید اقتصاد و کشور را معطل برجام ،اف ای تی اف و معاهده پالرمو کرد، یادآور شد: مسئولان در ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه آن در کشور در بخش‌های مختلف تلاش کنند و برای برون رفت از هرگونه وابستگی به بیرون تلاش کنند.
وی از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه متنوع در ایام دهه فجر توسط بسیج و سپاه نوشهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل یادواره شهدا و آبروی محله،۲۰ مسابقه ورزشی، ۱۶ اردوی جهادی، ۶ خانه محروم افتتاح، دو طرح اقتصاد مقاومتی، ۲۰۰ نشست بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت ،سه نمایشگاه فرهنگی، یک نمایشگاه هنری ،یک نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر همایش رهروان فاطمی برای بانوان به صورت پیاده روی از گلزار شهدا تا حسینیه ثارالله دهنورا از برنامه‌های شاخص برشمرد و ادامه داد: برگزاری جشنواره غذا به مدت سه روز، مسابقات بومی و محلی سنتی ویژه شهرستان نوشهر به مدت ۱۰ روز،اعزام پانزده گروه جهادی برای ساخت خانه های محروم، دیدار با خانواده معظم شهدا،افشانی گلزار شهدا، جشنواره استانی سرود به مدت دو روز، دو صحرانوردی استانی با نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمایش اقتدار علویان غرب مازندران و برگزاری مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر نوشهر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.