پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آینده مبهم پیش روی تیم رایکای بابل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، اگر چه این تیم چهار هفته گذشته را به یمن کمک مالی استانداری مازندران و دخالت مستقیم نماینده عالی دولت در استان توانست کارهای روزمره تیمی را برای حضور در مسابقات برون استانی و تمرین آمادگی خود پشت سر بگذارد، ولی التیماتوم مدیرعامل این باشگاه برای کناره گیری به دلیل مشخص نبودن ساز و کار مدیریتی و مالی ، می تواند مشکلات موجود را در این باشگاه  نوپا که توسط دو جوان سرمایه گذار به نام های پیمان منیری و علی اکبر جعفرنژاد اداره می شود، دو چندان کند.
تیم رایکا بابل از چهار بازی رقابت های لیگ دسته اول با ۲ باخت و ۲ تساوی و کسب ۲ امتیاز در رده چهاردهم از بین ۱۸ تیم حاضر در این رقابت ها قرار دارد و در هفته  پنجم این رقابت ها که جمعه هفته جاری در بابل برگزار می شود، میزبان تیم گل ریحان البرز ( اکسین سابق ) است و این میزبانی به نظر می رسد هر نتیجه ای به جز برد داشته باشد، حواشی موجود را در باشگاه افزایش می دهد.
استعفا به خاطر فشار زیاد در تیم 
سرمربی تیم رایکا بابل که بیشترین نقش را در جمع و جو کردن این تیم برای حضور در رقابت های لیگ یک پس از تغییر و تحول باشگاهی و تیمی داشت ، به خبرنگار ایرنا گفت که به دلیل فشارهای زیادی که در روزهای اخیر به او وارد شد، از ادامه حضور در کادر فنی استعفا کرده است.

مهران نجفی افزود: اگرچه استعفایم از سوی مدیرعامل باشگاه مورد تایید قرار نگرفته، ولی در شرایط فعلی دلیلی برای برگشت به تمرین و کنار تیم ندارم و همکارانم هدایت تیم را در غیابم انجام می دهند.
وی گفت: از هر گونه حمایت از تیم رایکا به عنوان نماینده شهرم در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان دریغ نخواهم کرد، ولی در شرایط فعلی احتمال حضورم در کنار تیم کمرنگ است.
سرپرست تیم رایکا هم گفت که این تیم با وجود استعفای سرمربی به تمرینش برای حضور در بازی هفته پنجم برابر گل ریحان البرز در بابل ادامه می دهد و مشکلی خاصی وجود ندارد.
مهدی چل چیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به نظر می رسد سرمربی تیم برای بازی هفته ششم سر تمرین حاضر شود و کارها ی فنی زیر نظر ایشان دنبال شود، ولی در شرایط فعلی تمام هم و غم ما برد در برابر گل ریحان در بابل است و با این نتیجه پشت تیم ما گرمتر می شود.
وی توضیح داد: تیم ما در چهار هفته قبلی نیز با وجود این که دیرتر از سایر تیم های حاضر در این رقابت ها بسته شد، بازی کرد و اگر اشتباه داوری و بازیکنان نبود ، شابد الان جایگاه ما بالاتر از رتبه ۱۴ در جدول بود و امیدواریم بتوانیم در آینده با جبران این شکست ها تیم را به جایگاه اصلی در جدول برسانیم.

سرپرست رایکا خواهان کمک به این تیم برای ادامه کار در رقابت های لیگ یک از سوی مسوولان استانی و شهرستانی و هواداران شد.

مشکل در ساختار مدیریتی و حوزه مالی 
مدیرعامل تیم رایکا بابل هم مشکلات عمده این تیم را در حوزه ساختار مدیریتی و مالی بیان کرد و گفت: با اصرار وکیل باشگاه که یکی از دوستانم بود و برای کمک به تیم شهرم مدیرعامل این باشگاه را قبول کردم و در شرایط فعلی به دلیل نبود مالکان باشگاه، تیم از لحاظ مالی و ساختار مدیریتی با مشکل مواجه است.
علی فاریابی دوست در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : تاکنون تیم با مساعدت مالی استاندار مازندران و پیگیری سخت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار توانست چند بازی اخیر را به سلامت پشت سر بگذارد و به نظر می رسد از این پس با مشخص نبودن وضعیت مدیریتی و مالی مشکلات ما دو چندان خواهد شد.
وی توضیح داد: اگر ساختار مدیریتی و مالی باشگاه با کمک مالکان تیم در آینده نزدیک رفع نشود و نتوانیم ۲۰ درصد قرارداد اولیه بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم، ادامه کار برای مدیرعامل باشگاه دشوار تر می شود و احتمال می رود که در این صورت من هم به عنوان مدیرعامل قید تیم را بزنم.
فاریابی دوست در مورد شایعه بازداشت مالک باشگاه بدون تایید یا رد این مطلب گفت: در شرایط فعلی تمام تلاش ما این است که بتوانیم پولی را از طریق خانواده مالکان باشگاه به تیم تزریق کنیم تا بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی  پرداخت شود و بعد تصمیم برای ایجاد ساختار ثابت مالی و مدیریتی گرفته شود.

 تیم رایکا بابل با فروش امتیاز خونه به خونه این شهر توسط برادران حسن زاده تشکیل شد. خونه به خونه چهار سال سابقه حضور در لیگ یک را داشت و تا آستانه صعود به لیگ برتر نیز پیش رفت و در پایان با گل شماری از رقیب همشهری خود نساجی عقب ماند و از صعود باز ماند.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.