پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آگاهی بخشی مردم وظایف جدی رسانه ها است

0

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بصیری عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای گره که در سالن امیر المومنین نکا برگزار شد، عرصه رسانه را عرصه‌ی مهم و تأثیر گذار در بین جوامع یاد کرد که در جهت آگاهی بخشی، روشنگری، ایجاد انگیزه و امید در بین مردم ایفای نقش می‌کند.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم در دنیا بیداری و روشنگری جدی در جوامع شکل گرفته است به طوری که این روند به خوبی در بین مردم مشهود می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید به بحران اخلاقی حاکم در غرب متذکر شد: با وجود اینکه بنیان خانواده به عنوان مهمترین نهاد در اسلام یاد شده است متأسفانه در غرب شاهد افت تحکیم و فروپاشی خانواده‌ها، افزایش مصرف مشروبات الکلی، افزایش جرم و جنایت و درگیری‌ها در بین خانواده‌ها هستیم.

به گفته بصیری عدالت اسلامی و آزادی در غرب معنا و رنگ دیگری به خود گرفته است به طوری که کشورهای متمدنی همانند آمریکا که دم از عدالت و آزادی می‌زنند در حال حاضر در اغتشاشات خیابانی به سر می‌برند.

وی روشنگری و آگاهی بخشی مردم دنیا را از وظایف جدی رسانه‌ها برشمرد در این راستا نیز رسانه‌ها و خبرنگاران پیام آوران و پیامبران حقیقت جامعه امروز هستند که در واقع این اقشار پیام‌های مسلمانان را به صورت شایسته باید در بین اذهان عمومی منتقل کنند.

این مسئول متذکر شد، دنیای امروز دنیای تحلیل و تفسیر نیست بلکه رسانه و جوامعی موفق خواهد بود که به دنبال تغییرجامعه باشد چرا که تغییر دنیا نشأت گرفته از آگاهی و فهم مردم است که در این برهه از زمان امیدواریم قلم، زبان و بیانمان بار دوشمان نباشد چرا که قدم گذاشتن در بیان حقیقت با حریت و جسارت می‌تواند در اطلاع رسانی جوامع تأثیرگذار باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشورتغییر دنیا را نشأت گرفته از آگاهی و فهم مردم دنیا یاد کرد که تنها با تحلیل و تفسیر امکان پذیر نخواهد بود.

کد خبر 4952440
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.