پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی مدارس منتخب مازندران به عنوان حوزه انتخابیه در شهرستان‌ها

0

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آمادگی مدارس منتخب این استان به عنوان حوزه‌های انتخابیه در شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: فرهنگیان مازندران در بخش‌های اجرا، نظارت و بازرسی نیز در این انتخابات حضور پر رنگ خواهند داشت.

علی‌رضا سعدی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که فردا دوم اسفند برگزار می‌شود، ۴۱ هزا ر و ۱۲۶ دانش‌آموز رای اولی حضور خواهند داشت، اظهار کرد: این دانش‌آموزان پایه دوازدهم هستند و ۱۸ سال تمام دارند.
وی به تمرین دانش‌آموزان از دوره ابتدایی تا متوسطه برای شرکت در انتخابات، با برگزاری شوراهای دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در پای صندوق‌های رای شوراها، مجلس و پارلمان دانش‌آموزی تمرینی است تا در آینده، پای صندوق‌های رای کشور حاضر شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیا خواست تا با حضور حداکثری و فعال در انتخابات دوم اسفند، واقعیت تجلی اراده‌ ملت را در انتخابات به نمایش بگذارند.
سعدی‌پور ضمن اشاره به ۵۶۰ هزار دانش‌آموز و ۳۶ هزار معلم در ۴ هزار مدرسه استان، به رویکردهای اصلی آموزش و پرورش تحت مدیریت خود اشاره کرد و اخلاق‌مداری و مدرسه‌ محوری را از مهم‌ترین‌های آن برشمرد و افزود: اخلاق‌مداری با صداقت، شفافیت، شایستگی و وفاداری به دست می‌آید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.