پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت غرب مازندران در تعطیلات عیدفطر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

تورج امانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس گفت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر، ۵۷ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۴۱ باب جایگاه عرضه سی ان جی در محدوده غرب استان آماده شد.

وی افزود: این جایگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت شبانه‌روز خود را برای استقبال از مسافران عبوری از این محور آماده کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران به تأمین بی‌دغدغه سوخت برای شهروندان و مسافران اشاره کرد و افزود: بنا به پیش‌بینی‌های انجام شده این منطقه در ایام عید سعید فطر و باتوجه به کثرت دید و بازدید و سفرهای داخلی و از آن جا که غرب استان مازندران یکی از پر ترددترین نقاط کشور است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باتدابیری که اتخاذ شده همه جایگاه‌های تحت پوشش منطقه مشکلی در جهت تامین و عرضه سوخت نخواهند داشت و نظارت و کنترل به طور مستمر صورت می‌گیرد. 

وی یادآور شد: اکیپ‌های  نظارت و کنترل جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی، برای سرکشی به جایگاه‌های مسیر، برنامه‌ریزی شده است تا در صورت بروز مشکل به حل آن اقدام کنند.

امانی درباره سوخت‌رسانی در ایام تعطیل پیش رو توصیه کرد: بهتر است هم‌وطنان باک خودرو خود را در هر مرحله مراجعه به جایگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پر کنند تا برای جلوگیری از خطرات ناشی از ویروس کرونا، کمتر در جایگاه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران در پایان گفت: هم‌وطنان در صورت بروز مشکل فوری مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ به ما اطلاع دهند، لذا این مرکز جهت پاسخگویی به مشکلات از آمادگی لازم برخوردار است.

 /۸۶۰۴۸/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.