پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز محدودیت‌های ترافیکی 6 روزه در محورهای شمال از روز سه‌شنبه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: محورهای شمال با آغاز موج تعطیلات تابستانی همچنان پرترافیک است که در ایام پایان هفته از ترافیک بیشتری برخوردار است.

وی افزود: معمولا از روز چهارشنبه ترافیک پایان هفته آغاز می‌شود که بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه هفته جاری محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا دو بامداد شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا دو بامداد شنبه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه تا دو بامداد یک‌شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه تا دو بامداد یک‌شنبه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه تا دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت جنوب ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه تا دو بامداد روز بعد عبور از تهران به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد عبور از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از شمال به‌ سمت جنوب و بالعکس ممنوع خواهد بود.

قدمی خاطرنشان کرد: اعمال تمامی این محدودیت‌ها براساس وضعیت میدانی ترافیک خواهد بود که احتمال تغییر، لغو و یا ایجاد محدودیت جدید وجود خواهد داشت.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز باتوجه به وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راههای استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.