پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آذر ماه نوبت پاسخگویی الکترونیکی هشت مدیر دولتی به مردم مازندران است

0

بر اساس برنامه ریزی استانداری مازندران، فرمانداران شهرستان های نوشهر و قائمشهر، شهردار نور، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر شعب بانک مسکن، مدیرکل اوقاف و امور خیریه و فرمانده انتظامی مازندران آذر ماه پشت میز پاسخگویی الکترونیکی سامد قرار می گیرند.

شهروندان مازندرانی از هر نقطه استان می توانند با شماره ۱۱۱ به صورت مستقیم با مرکز سامد استانداری تماس گرفته و درخواست ها و پرسش های خود را با این مدیران در میان بگذارند.

مرکز ارتباط مردم و دولت که با نام اختصاری سامد شناخته می شود، بستری برای ارتباط گیری آسان شهروندان با مدیران دولتی است و درخواست های شهروندان نیز در همان لحظه با دستور مدیر مربوطه پیگیری و یا به واحد مربوطه ارجاع داده می شود.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز سه شنبه خبرنگار ایرنا گفت : سامد باعث شده تا مدیران ادارات کل استان و شهرستان ها در این مرکز حضور یابند و پاسخگوی مسائل شهروندان باشند.

عزت الله هاشم زاده افزود : آذر ماه امسال نیز هشت مدیر کل، فرماندار شهرستان و شهردار شهرهای مازندران پاسخگوی الکترونیکی مردم هستند و حضور و پاسخگویی مدیران در این مرکز در راستای تحقق برنامه های حقوق شهروندی است.

استاندار مازندران نیز با انتشار دستورالعملی تمامی مدیران دولتی را ملزم کرده است علاوه بر حضور در برنامه سامد و ملاقات های هفتگی و دیدار رو در رو با شهروندان، نتیجه پیگیری درخواست ها و حل مشکلات شهروندان را به نحو مقتضی از طریق ارسال پیامک ، نامه یا تماس تلفنی به آنها اطلاع دهند.

جدول تاریخ حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم و دولت  (سامد) مازندران در آذر امسال به شرح زیر است :

سمت مسئول ساعت حضور ایام هفته تاریخ
۱ فرماندار نوشهر ۹-۱۱ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
۲ مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ۱۲-۱۴ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
۳ شهردار نور ۹-۱۱ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
۴ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ۱۲- ۱۴ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
۵ مدیریت شعب بانک مسکن استان ۹-۱۱ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
۶ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ۱۲-۱۴ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
۷ فرماندهی نیروی انتظامی استان ۹-۱۱ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
۸ فرماندار قائمشهر ۱۲-۱۴ یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.