پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۳ رسانه مازندران لغو مجوز شد/ تقدیر از نقد منصفانه خبرگزاری مهر

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع پیش ازظهر سه شنبه در اختتامیه جشنواره مطبوعات مازندران در استانداری با اشاره به ثبت ۵۰۲ رسانه در استان گفت: در سال جاری ۹ رسانه بر شمار رسانه‌های استان افزوده و ۳۳ رسانه نیز براساس ماده ۱۶ مجوزشان لغو شده است.

وی با بیان اینکه شمار شبکه‌های اجتماعی ثبت شده در استان پنج هزار و ۴۰۵ شبکه اجتماعی است، افزود: از این تعداد ۶۵۰ کانال و صفحه دارای بیش از پنج هزار مخاطب است.

وی باتاکید بر توجه به تولید محتوا در حوزه رسانه‌ها درباره جشنواره مطبوعات استان افزود: بیش از ۶۳۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و در مجموع ۵۰ نفر در ۱۳ بخش برگزیده شدند.

زارع با عنوان اینکه تولید محتوا فصل الخطاب است، تولید محتوا، نقد منصفانه و مطالبه گری را از مهمترین انتظارات از اصحاب رسانه بیان کرد و در بخشی از سخنانش با تقدیر از رویکرد منصفانه و نقد منصفانه خبرگزاری مهر اظهار داشت: این رسانه درباره مجتمع فرهنگی رامسر نقدی منصفانه مطرح کرده بود که این مطالبه پیگیری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه افزایش آمار شکایت از رسانه‌ها در هیئیت منصفه مطبوعات نگران کننده شده است، درباره اوضاع رسانه مکتوب گفت: اوضاع رسانه‌های مکتوب چندان خوب نیست و اگر نتوانیم تا هفته آینده به نتیجه برسیم اوضاع بدتر می‌شود.

سینا قربانی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران نیز جهانی شدن مطبوعات را فرصتی مناسب برای حوزه رسانه برشمرد و راه اندازی شعب اختصاصی شورای حل و اختلاف را برای رسیدگی به مسائل فراروی اصحاب رسانه ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه امسال شمار آثار رسیده به جشنواره مطبوعات رشد یافته است، افزود: وضعیت کیفی مطبوعات استان رو به رشد است.

کد خبر 4940172
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.