پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک‌طرفه کردن محور ساری ـ تاکام باعث تشدید ترافیک می‌شود

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، ابراهیم ولاشی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مشکلاتی که برای مردم در مسیر تاکام به ساری به دلیل ترافیک شدید ایجاد می‌شود، اظهار کرد: طولانی شدن اجرای این پروژه یکی از گلایه‌های جدی مردم است که انتظار است نسبت به رفع تنگاناهای جاده‌‌ای این منطقه اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه بحث تکمیل این پروژه مبحث جدی است که باید به آن توجه شود، افزود: غیر از مباحث اجرای پروژه در حوزه مدیریت ترافیک این منطقه به نظر می‌رسد که باید مدیریت مناسب‌تری اتخاذ شود.

عضو شورای بخش چهاردانگه با اعلام اینکه انتظار است پلیس‌راه در این بخش حساسیت‌ها را جدی بگیرد، خاطر نشان کرد: انسداد محور ساری ـ تاکام در ایام تعطیلات، باعث تشدید ترافیک در ساعات پایانی روز و حتی تا نیمه‌های شب می‌شود.

ولاشی اضافه کرد: وقتی جاده از سمت ساری ـ تاکام بسته می‌شود، باعث پشت خط ماندن حجم زیادی از اتومبیل‌های برگشتی از سمت ساری ـ تاکام می‌شود که پس از بازکردن جاده در ساعت پایانی روز و اویل شب باعث ترافیک و قفل شدن محور به صورت کلی به مدت سه تا چهار ساعت می‌شود.

وی یادآور شد: شب گذشته افراد زیادی در مسیر برگشت از سمت ساری ـ تاکام حدود چهار ساعت در ترافیک مانده بودند و پس از باز شدن محور از شانه‌های خاکی لاین برگشت تردد می‌کردند.

عضو شورای بخش چهاردانگه یادآور شد: انتظار است که مسؤولان به جای انسداد جاده از ساعت 15 عصر نسبت به مدیریت ترافیک در این منطقه اقدام کند.

وی بیان کرد: تک‌لاین کردن محور و برقراری تردد به صورت دوطرفه ممکن است باعث کند شدن حرکت در عصر شود ولی باعث قفل شدن مسیر نمی‌شود.

ولاشی خاطر نشان کرد: در این روشی فعلی افراد از اوایل تا انتهای شب در مسیر معطل می‌مانند و اختلال اساسی در تردد در این محور ایجاد می‌شود.

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    واقعا همچین ترافیکی جز شرم و خجالت نباید عاید دیگه ای واسه مسئولان داشته باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.