پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی محورها به‌صورت سنگین است و ترددها همچنان به‌صورت سنگین است.

وی افزود: باتوجه به حجم زیاد خودروها لازم است مسافران سفرهای خود را مدیریت کنند تا درگیر صف‌های طولانی ترافیک نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه فردا محور هراز و کندوان ازشمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از اب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: بحث محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز و ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه البته محدودیت‌ها به‌اقتضای ترافیک اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکید ما به مردم و مسافران بحث مدیریت سفر است.

 /۸۶۰۳۴/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.