پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از برنج‌فروشان بابلسر

0

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس ، سردار ” سید محمود میرفیضی ” گفت که دستگیری این کلاهبردار پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجع قضائی و انتظامی شهرستان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی سودجو در دستورکار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت .

وی توضیح داد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را که پس از جلب اعتماد و توجه مال باختگان با ارائه چک های جعلی و تقلبی اقدام به خرید برنج از آنان کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرفیضی گفت که متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به مردم توصیه کرد: با هوشیاری در برابر معاملات و پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

آذر ماه امسال هم پلیس مازندران یک کلاهبردار را در شهرستان بابل دستگیر کرده بود که از ۴۸ کشاورز برنجکار  به مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال با چک‌های جعلی و تقلبی برنج خریداری کرده بود.

طبق آمار سازمان جهاد کشاورزی مازندران حدود ۳۲۰ هزار خانوار استان به عنوان بهره برداران بخش کشاورزی فالیت دارند که بیشتر آنان شالیکار هستند. مازندران با تولید سالانه حدود یک میلیون تن برنج ۴۲ درصد نیاز کشور به این محصول را تامین می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.