پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک فرمانده سپاه چهاردانگه به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،سرگرد پاسدار سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه، در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند. روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است. روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند. چه افتخاری والاتر از این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سید الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان‌های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.
اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف ، همچنین غیورمردان جانباز و ایثارگر و به همکاران و پاسداران (شاغل و بازنشسته )و خانواده معظم شهداء بخش چهاردانگه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سرگرد پاسدار سید جواد نبوی
فرمانده سپاه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.