پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پلمب یک واحد فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طبی به‌علت فروش داروهای قاچاق

0

ایسنا/مازندران طبق اطلاعیه شماره هشت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل یک واحد فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طبی به‌علت فروش داروهای قاچاق و خارج از شبکه در این شهرستان پلمپ شده است.

براساس آخرین آمار ارائه شده در دو روز گذشته توسط دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل؛ تاکنون ۲ مورد پلمپ داروخانه و لوازم بهداشتی در بابل به دلیل عدم ارائه  ماسک و فروش داروی قاچاق انجام شد و ۲ داروخانه نیز به دلیل گران‌فروشی به تعزیرات معرفی شدند.

گفتنی است ۶ نفر مشکوک به کرونا ویروس در بابل شناسایی و ۲ نفر با علایم خفیف درمان سرپایی شدند و ۴ نفر با حال عمومی خوب در بیمارستان بستری هستند.

در این بین یک خانم ۵۳ ساله با حال عمومی خوب از بیمارستان میناگر بابل  هم روز گذشته یکشنبه ۴ اسفند ماه ترخیص شده است.

همچنین طی دو روز گذشته شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ اسفند ماه یک نفر در تنکابن بر اثر کرونا ویروس فوت کرد.

به گفته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مهرداد قربانی؛ دانشگاه علوم‌ پزشکی استان و علوم‌ پزشکی بابل آمار جدیدی در مورد بیماران بستری و ترخیصی کرونا ویروس در بیمارستان‌های مازندران و بابل به دلیل آرامش فضای جامعه ارائه نکرده و تنها فوتی را اعلام می‌کنند و آمار مبتلایان به کرونا ویروس باید از سوی وزارت بهداشت اعلام شود.

این در حالی است که مرحله دوم بازدید مشترک معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل با اداره صنعت، معدن و اداره تعزیرات شهرستان بابل، با حضور دکتر رضازاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل، مهندس فیروزجاهی مدیر اداره صنعت و معدن شهرستان بابل و آقای نجفی (رئیس تعزیزات حکومتی) به‌همراه کارشناسان مربوطه جهت ارائه خدمات مناسب در خصوص توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده انجام شد.

۷مورد بازدید اصناف تجهیزات پزشکی، ۲مورد بازدید از داروخانه و یک مورد بازدید از لوازم آرایشی بهداشتی طبی انجام شده است.

در این بازرسی‌ها یک واحد فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طبی به‌علت فروش داروهای قاچاق و خارج از شبکه به دستور دادستانی محترم شهرستان بابل پلمب شد و تعدادی از فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی به تعزیرات شهرستان معرفی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.