پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر علوم به مازندران می‌آید

0

رئیس دبیرخانه کمیته دائمی هیات امنای دانشگاههای مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : دکتر منصور غلامی  طی روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور جاری مهمان دانشگاهیان مازندران است و در برنامه ای فشرده، بازدید از دانشگاهها و نشست با مسئولان و تشکل های دانشجویی را در دستور کار خود دارد.  

پارسال نوذری افزود : دوشنبه، ۲۵ شهریور و در روز نخست سفر وزیر علوم افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه مازندران در بابلسر انجام می شود  . 

وی نشست با اعضای شورای دانشگاه مازندران با حضور مسئولان دانشگاهها و استان را برنامه صبح روز نخست سفر وزیر علوم به مازندران برشمرد و ادامه داد : این نشست که به صورت هفتگی با حضور روسا و معاونان دانشگاههای استان برای بررسی وضعیت و مسائل واحدهای دانشگاهی برگزار می شود این بار با حضور دکتر غلامی برگزار می شود.  

رئیس دانشگاه مازندران همچنین ادای احترام به شهدا با حضور بر سر مزار شهدای پردیس مازندران را به عنوان برنامه صبحگاهی سفر روز نخست وزیر علوم به مازندران ذکر کرد و گفت : پس از آن بازدید از پروژه های عمرانی این دانشگاه واقع در بابلسر و نیز حضور در جلسه تشکل های دانشجویی دانشگاه مازندران انجام می شود.  

وی دانشگاه نوشیروانی بابل را به عنوان دومین مقصد سفر وزیر علوم عنوان کرد و افزود : نشست با نخبگان و اعضای شورای سیاستگذاری این دانشگاه از برنامه های عصر روز نخست سفر دکتر غلامی است و پس از آن نشست با مسئولان دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل نیز برگزار می شود.  

به گفته نوذری در روز دوم سفر وزیر علوم، حضور در دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی ساری و دانشگاه علم و فناوری مازندران واقع در بهشهر انجام می شود که در قالب بازدید  ، نشست با مسئولان دانشگاه و افتتاح چند طرح عمرانی است.  

وی طرح های قابل بهره برداری در حوزه دانشگاه های مازندران در سفر وزیر علوم به این استان را شامل طرح های دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری اعلام کرد و گفت : بازدید از پارک علم و فناوری مازندران برنامه آخر سفر دو روزه وزیر علوم به این استان است . 

بنا به اعلام دانشگاه علوم کشاورزی  و منابع طبیعی ساری، افتتاح ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با متراژ یک هزار و ۷۵متر در سه طبقه و آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه مرکزی دانشگاه با هدف باز چرخانی و استفاده مجدد از آب با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب در شبانه روز طرح های عمرانی این دانشگاه است که با حضور وزیر علوم انجام می شود.  

مازندران بیش از ۲۰۰ مرکز دانشگاهی دارد که اکثر این مراکز غیرانتفاعی هستند.

۲۰۹۶/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.