پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ورزشگاه آمل پس از ۱۵ سال ناتمام مانده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاجی پور یکشنبه شب در جمع پیشکسوتان، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان آمل گفت، که اینکه ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل پس از گذشت حدود ۱۵ سال از زمان ساخت هنوز به پایان نرسیده، باعث شرمندگی ما مسئولان درقبال صبوری و سکوت مردم است.

وی افزود: در پیگیری‌های جدید و گفت وگو با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ونیز تقی زاده معاون پارلمانی وامور مجلس‌های وزارت ورزش وجوانان و همچنین نوبخت رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه، همه آنها برای تسریع بخشیدن به روند ساخت و نیز تکمیل سریع‌تر ورزشگاه شهید چمران آمل قول ویژه دادند.

پیمانکار طلبکار، ورزشگاه تعطیل

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه اکنون روند ساخت ورزشگاه شهید چمران نیز اصلاً قابل قبول نیست، تصریح کرد، البته پیمانکار پروژه نیز به بهانه طلب کار بودن و پرداخت نشدن کارهایی که تاکنون انجام داده، دست از کار کشیده و عملاً ساخت ورزشگاه نیمه کاره شهید چمران تعطیل است.

حاجی پور تصریح کرد، شتاب گرفتن روند ساخت ورزشگاه شهید چمران آمل یک مطالبه جدی وعمومی ورزشکاران و بسیاری از شهروندان علاقمند به ورزش در این شهرستان است و قطعاً به عنوان نماینده مردم شهرستان آمل این مطالبه جدی را تا به نتیجه رسیدن آن پیگیری خواهم کرد.

سرانه پایین فضاهای ورزشی آمل

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی، درب خش دیگری از پایین بودن سرانه فضاهای ورزشی دراین شهرستان به شدت انتقاد کرد و گفت: سرانه فعلی ورزشی شهرستان آمل متناسب با جمعیت بیش از ۴۰۶ هزارنفری شهرستان، درشان مردم این شهرستان نیست.

حاجی پور تصریح کرد، البته با توجه به شرایط اقتصادی، محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی و بودجه‌ای کشور که فشار به حد خودش رسیده واقف هستم، اما این وضعیت نباید بهانه‌ای برای پیگیری نکردن مسئول ورزش و جوانان شهرستان در سطح استانی در جذب بیشتر منابع اعتباری برای شهرستان شود.

توانمندی‌های ورزشی آمل زبانزد است

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی در بخش دیگری به قابلیت‌های بالای ورزش‌های انفرادی به خصوص کشتی فرنگی وآزاد و مدال آوری کشتی گیران این شهرستان در سطح مسابقات المپیک و مسابقات جهانی وآسیایی اشاره کرد وگفت: باید از این ظرفیت‌های مهم ورزشی شهرستان درجهت هدایت نوجوانان و جوانان با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ورزشی استفاده کنیم و در جهت سالم سازی جامعه کوشش کنیم.

حاجی پور یادآور شد، انتظار هست دراین مسیر، پیشکسوتان ورزشی، ورزشکاران وهر کسی که توان پیگیری دارد، درخدمت ورزش و ورزشکاران باشد، چراکه جامعه سالم و ورزشکار، از هنجارهای اجتماعی و بزهکاری‌ها دور و سالم است.

هم اکنون بیش از ۱۱ هزار ورزشکار در آمل زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند در حالی که ورزشکاران زیادی هم هستند که به صورت خودجوش فعالیت می‌کنند و بیمه نیستند.

شهرستان آمل بیش از ۴۰۶ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 4961053
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.