پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همت محمد نژاد رسما شهردار جویبار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، همت محمدنژاد که پیش از این به عنوان شهردار کیاسر مشغول به فعالیت بود با حکم استاندار مازندران سکان مدیریت شهری جویبار را بر عهده گرفت .

درتاریخ 20 مردادماه شورای شهر جویبار با 5 رای موافق همت محمدنژاد شهردار کیاسر را به عنوان شهردار جویبار انتخاب کرد، این انتخاب با حواشی همراه و با مخالفت اعضای شورای شهر کیاسر همراه بود که در نهایت کار به شورای حل اختلاف کشید. دقایقی پیش از جلسه شورای حل اختلاف استانداری مازندران خبر می رسد اعضای این شورا به شهرداری محمدنژاد در جویبار رای مثبت داده اند.

گفتنی است همّت محمدنژاد، شهردار جدید جویبار در تاریخ اول شهریور، سال 1354 در شهرستان ساری به دنیا آمد. محمدنژاد ارشد مدیریت آموزشی و دارای مدرک دکتری در رشته تکنولوژی آموزشی می باشد. از سال 1378 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری مشغول به کار شده و در قسمت‌های مختلف دانشگاه و همچنین به مدت دو سال به عنوان مأمور در شهرداری ساری مشغول به فعالیت بوده است.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز برای آقای همت محمدنژاد در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داشته و پیشبرد اهداف و توسعه هرچه بیشتر شهر جویبار را آرزومند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.