پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مقاومت ملت ایران عصبانیت آمریکا را بیشتر کرد

0

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : ما به دنیای استکبار می گوییم که مقاومت انقلاب اسلامی ایران پایدار و یوم الله سقوط شما فرعونیان نیز نزدیک است،

وی با اظهار این که ملت ایران در طول چهل سال پس از پیروزی همواره پیرو ولایت فقیه بوده و در این مدت از مواضع اصولی انقلاب اسلامی عقب نشینی نکرده است ، گفت : مقاومت مکتب اهل بیت است و به طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مقاومت جاذبه دارد و علت عصبانیت آمریکا از ایران هم ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

امام جمعه ساری توضیح داد : مقاومت سخت است اما جذابیت دارد و مقاومت نیاز به قوت دارد و تنها راه مقابله با دشمن علاوه بر مقاومت ، قوی شدن به لحاظ علمی ، اقتصادی ، نظامی ، فرهنگی و جنگ رسانه ای است و اگر قوی مقاومت کنیم ، هزینه های آن تبدیل به توسعه همه جانبه می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به قرار گرفتن در آستانه ششم بهمن و حماسه مردمی آمل اشاره کرد و گفت : در این حماسه چگونگی دفاع از آرمان های انقلاب و مقابله با فتنه ها به نمایش گذاشته شده است .

وی افزود : در هم کوبیدن پایگاه هوایی آمریکا در عین السد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق یوم الله دیگر از قدرت ملت ایران شده است و در واقع نشان دهنده ظرفیت بالا و بر جستگی مردم ولایی است.

امام جمعه ساری با اشاره به این نکته که ملت ایران در زمان کوتاه ۲ یوم الله بزرگ را شکل داد ، گفت : این که ملت ایران  یوم الله  طرح می کنند نشان دهنده ظرفیت بالا و برجستگی ایران است.

وی یکی از یوم الله ها را تشییع پیکر سردار سلیمانی دانست و آن را بی نظیر توصیف کرد و افزود : امروز شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی زنده تر و برای دشمنان خطرناکتر شده است . 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود : ملت ایران از مواضع خود عقب نشینی نمی کند و با خرد جمعی از ارزش های خود را حفاظت می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.