پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم چهاردانگه 14 سال با بوی بد زباله زندگی می‌کنند / آیا حل این معضل دچار باندبازی و فساد شده؟

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز : به گزارش بلاغ، نیما مهرجو طی گفت و گویی با انتقاد از عملکرد و وعده مسئولان مبنی بر رفع نشدن معضل زباله در گویچاله  چهاردانگه، گفت: مشخص شود آیا حل این معضل ۱۴ ساله در  چهاردانگه، دچار باندبازی و فساد شده است یا خیر، چرا که در اذهان برخی مردم این گزاره موضوعیت جدی دارد.نیما مهرجو با اشاره به اینکه سال‌هاست مردم مازندران از موضوع انباشت انبوه زباله در این استان رنج می‌برند، اظهار کرد: انباشت انبوه زباله آسیب‌های بسیار جدی برای طبیعت، اکوسیستم و بافت حیوانی در مازندران به همراه داشته است.

دبیر قرارگاه دانشجویی مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان مازندران خاطرنشان کرد: گویچاله  چهاردانگه یکی از چندین منطقه‌ای که حدود ۱۴ سال با این معضل مواجه و دست و پنجه نرم می‌کند. طی سال‌های اخیر مسئولان مختلفی آمده اند و رفته اند و عکس خود را با این زباله‌ها انداخته اند، جلوی دوربین قول رفع مشکل را داده‌اند، اما متاسفانه علیرغم اینکه مشکل حل نشد بلکه روز به روز حجم زباله‌های مناطق مذکور افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در بازه‌های زمانی مختلف، مردم، تشکل‌های دانشجویی انقلابی استان مازندران به ویژه بسیج دانشجویی طی چندین مرحله مطالبه از مسئولین مربوطه شهرستانی و اکنون با استاندار را انجام داده است.

مهرجو در خصوص محور‌های درخواست از استاندار گفت: نخست اینکه ورود فوری و جدی به این موضوع و ارائه گزارش به مردم که چه اقداماتی تا به حال برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه دانشجویی مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان مازندران ادامه داد: در مرحله بعد دقیقا مشخص شود وعده و وعید‌هایی که مسئولان مربوط طی سال‌ها به مردم می‌دادند بر چه مبنایی بوده است. همچنین مشخص شود آیا حل این معضل ۱۴ ساله در چهاردانگه، دچار باندبازی و فساد شده است یا خیر، چرا که در اذهان برخی مردم این گزاره موضوعیت جدی دارد.

وی بیان کرد: مسئولین تصور کنند اگر سطل زباله کوچه محل زندگی شان فقط یک ماه تخلیه نشود، خانواده آن‌ها حاضر هستند در آن بوی نامناسب و انباشت زباله زندگی کنند که امثال مردم  چهاردانگه حدود ۱۴ سال با این شرایط زندگی می‌کنند. امیدواریم دست اندر کاران حل این معضل، زوتر وارد میدان شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.