پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت تردد در مازندران ادامه دارد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و برابر مصوبات شورای سلامت استان، محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی و معابر بین شهری و روستایی استان به اجرا درآمد.

وی افزود: این محدودیت‌ها که در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به اجرا درآمد به طور متوسط روزانه یک هزار و 847 نیرو به‌کارگیری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه اجرای این طرح تا پایان 30 فروردین ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: پایان و یا ادامه اجرای این طرح تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در استان ادامه دارد.

میرفیضی با بیان این که در اجرای این طرح از ورود کلیه خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری خواهد شد، افزود: همچنین ورود خودروهای غیر بومی در شهرستان های تابعه استان نیز ممنوع و تابع مقررات استانی است.

وی با بیان این که این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد غذایی و دارویی، مواد سوختی و فاسد شدنی نیست، خاطرنشان کرد: سایر خودروهای خدماتی نظیر خودروهای حامل تجهیزات کشاورزی و حامل مواد غذایی دامی با ارائه مجوز از استانداری و یا فرمانداری‌ها مجاز به ورود به استان و یا شهرستان‌های تابعه هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر عدم مسافرت به استان مازندران افزود: کارمندان ادارات و سازمان‌ها با ارائه مجوز تردد از ستاد پیشگیری از بیماری کرونا مجاز به تردد فقط در محدوده محل فعالیت خود هستند.

میرفیضی با توصیه شهروندان به ماندن در خانه و رعایت کامل نکات بهداشتی، بر همکاری با پلیس و نیروهای مستقر در ورودی شهرستان‌ها و معابر بین شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس نیازمند توجه به توصیه‌های بهداشتی و همراهی و همدلی همه مردم عزیز است .

 /86041/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.