پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطارهای اتوبوسی مسیر تهران – شمال حذف شدند!

0

به دلیل عدم تامین سرمایش و طولانی بودن مسیر قطارهای اتوبوسی مسیر تهران – شمال حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به گفته برخی از مسافران که ابتدای هفته جاری پس از تعطیلات، به دنبال سفر با قطار اتوبوسی به مقصد مورد نظر خود بودند، به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی و ناتوانی در تهیه بلیط، از سفر خود جاماندند.

یوسف گران‌پاشا مدیرکل راه آهن شمال در این زمینه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قطار اتوبوسی تهران-شمال به دلیل عدم تأمین گرمایش و سرمایش و همچنین طولانی بودن مسیر، موجب افزایش اعتراضات مردمی  شده بود، اظهار کرد: قطارهای اتوبوسی در مسیر تهران – شمال حذف می شود.

وی تصریح کرد: سیستم گرمایشی و سرمایشی برای قطارهای اتوبوسی و سالنی پاسخگو نیست و چون نمی توان دو دستگاه مولد سرمایش و گرمایش را در یک مکان قرار داد اقدام به حذف این قطارها کردیم.

مدیرکل راه آهن شمال در مورد عدم اطلاع رسانی به مسافرین بین راهی و ایجاد مشکلاتی برای رفت و آمد آنها، خاطرنشان کرد: طی هفته های گذشته جایگزینی قطار اتوبوسی با قطار کوپه‌ای و تهیه بلیط از طریق سایت، اطلاع رسانی شده بود.

گران‌پاشا با اشاره به اینکه به دلیل تعطیلات، حرکت قطار اتوبوسی ۱۰ روز تمدید شد اما پس از آن به دلیل مسائل مطرح شده جمع آوری شد، افزود: مردم هم باید بر اساس روال گذشته، برای استفاده از قطار کوپه ای، بلیط تهیه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصدد فراهم کردن قطارهای اتوبوسی مجهز به سیستم گرمایشی هستیم که در صورت تحقق این امر مجددا این قطارها به ریل تهران –شمال بازخواهد گشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.