پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار تنکابن: مدیران دستگاه‌های اجرایی موازی کاری نکنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، سید امیر حسینی جو روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود: اگر اقدامات دستگاه‌ها بر مبنای قانون و رعایت اخلاق باشد، آثار و عملکرد مثبت مدیران در افکار عمومی نقش خواهد بست.

وی با بیان اینکه آثار تغییرات مدیریتی در شهرستان رضایتمندی مردم را به همراه داشته‌است، اظهار داشت: اگر پروژه‌های هر دستگاهی زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد ادامه فعالیت مدیر آن دستگاه در شهرستان جایزنیست.

حسینی جو به انتقادهای صورت گرفته از عدم رعایت شئونات اسلامی در برخی واحدهای بوم گردی شهرستان واکنش نشان دارد و تصریح کرد: تا سال ۱۴۰۰ باید یکصد واحد بوم گردی فعال در شهرستان داشته باشیم و اگر یکی از واحدهای بوم گردی مشکلی ایجاد کرد نباید با اصل موضوع برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت شناسایی توانمندی‌ها و سرمایه‌گذاری برای آنها است و واحدهای بوم گردی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری شهرستان محسوب می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن به آماده سازی سردهنه‌های زراعی اشاره کرد و افزود: ۳۵ سردهنه زراعی شهرستان که در سیل مهرماه سال گذشته تخریب شده بود با تلاش و همت مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با کمترین اعتبار مجدداً احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که باعث رضایتمندی کشاورزان و باغداران شده است.

وی سرقت، اعتیاد و طلاق را سه پدیده شوم در شهرستان دانست و یادآور شد: متأسفانه آمارها در این سه بخش بویژه در حوزه روستایی رو به افزایش است و باید از ظرفیت شوراها برای تقویت موضوعات فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن نیز در این جلسه با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: مدیران دستگاه‌ها در روزهای سه شنبه که ملاقات عمومی است خود را برای پذیرش ارباب رجوع آماده کنند و از برگزاری هرگونه جلسه‌ای در این روز خودداری نمایند.

ابراهیم عسگرپور افزود: رفع برخی مشکلات مردم نیاز به اعتبار کلان ندارد و فقط باید مدیر دستگاه اجرایی تدبیر و اراده لازم را در این زمینه داشته باشد که متأسفانه در برخی مدیران دیده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: برخی مدیران به جای آنکه در اداره خود به فکر رفع مشکل ارباب رجوع باشد، آنها را به فرمانداری هدایت می‌کنند که کار بسیار اشتباهی است و در صورت تکرار این موضوع در جلسات بعدی ذکر نام خواهد شد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

/‏۷۵۱۳/‏۱۶۰۲/‏1899

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.