پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فایل صوتی: نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری– 9 آذر ۹۷

0

فایل صوتی نماز جمعه بخش چهاردانگه در شهر کیاسر به امامت حجت الاسلام تیموری امام جمعه چهاردانگه در تاریخ 9 آذر ۱۳۹۷ – مربوط به خطبه دوم

ارسال کننده : علی سلیمانی کیاسری

دانلود فایل صوتی

 

متن خطبه های نماز جمعه چهاردانگه – 9 آذرماه 1397 :

به گزارش پایگاه خبری امام جمعه بخش چهاردانگه (شهر کیاسر) حضرت حجت الاسلام و المسلمین تیموری یانسری امام جمعه بخش چهاردانگه (شهر کیاسر) خطبه‌های نمازجمعه ۹مهر، در تبیین تأکیدات مکرر حضرت امام خامنه‌ای که قریب هفت سال نسبت به اقتصاد مقاومتی که ویژگی آن درون‌زا بودن و بیرون نگر بودن باشد خاطر نشان کردند: یعنی باید به سرمایه‌ی درونی، و به تولیدات کشور توجه کنیم؛ تولیدات خود را زیاد و بهینه کنیم تا حدی که بتوانیم آن را صادر کنیم. بیش از پانزده کشور در همسایگی ما هستند و می‌توانیم به راحتی با آن‌ها رابطه برقرار کنیم و نیازمندی‌های خود و آن‌ها را به وسیله‌ی صادرات برطرف کنیم.

ایشان در ادامه با ابراز تأسف بسیار نسبت به بی‌توجهی مسؤلین اجرایی نسبت به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای و همچنین منتقدین دلسوز، به فرمان‌پذیری ارتش، سپاه، و نیروهای مسلح، نسبت به فرمایشات حضرت امام خامنه‌‌ای، اشاره‌ کرد و در بیان نتیجه‌ی آن افزودند: ما که اوایل انقلاب، به یک سیم خاردار محتاج بودیم؛ الآن موشک‌های ما کنار گوش اسرائیل، داعشی‌ها را هدف قرار می‌دهد و به قول یکی از بزرگان نظامی، اکنون در صادرات سلاح‌های نظامی تحریم هستیم.

خطیب نمازجمعه بخش چهاردانگه (شهر کیاسر) در ادامه در پاسخ به این پرسش که “چرا جوانان عزیز ما موشک‌های نقطه‌زن و رادارگریز تولید می‌کنند، اما در تولیدات دیگر دست‌شان بسته است؟!” تصریح کرد: پاسخ آن چیزی نیست مگر اینکه مسؤلین اجرایی فرموده‌های رهبر معظم انقلاب را توجه نکردند؛ فقط و فقط نگاه‌شان به آمریکا و غرب بود؛ تا جایی که حتی روزی آمریکا را بزک می‌کردند. اما نتیجه این شد که ترامپ آب پاکی را روی دست‌شان می‌ریزد و از برجام خارج می‌شود.

ایشان واکنش کسی که اولین شخصیت اجرایی کشور نیز هست را نسبت به خروج آمریکا از برجام، این جمله که “ما با کسانی دیگر می‌توانیم با اطمینان مراوده داشته باشیم؛ و خواسته‌های خود را تأمین بکنیم.” عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اما با معطلی‌ای که اروپایی‌ها الآن دارند می‌کنند، کار به جایی رسیده است که معاون وزیر امور خارجه ما در سمینار همکاری‌های هسته‌ای ایران با اتحادیه‌ی اروپا، می‌گوید “اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا، بهره‌مندی ایران از مزایای برجام را به صفر نزدیک کرده است. مشخص شد دل‌بستن به اروپا کار عبثی است. ما در شرایطی رو به رو هستیم که اروپا نتوانسته یا نخواسته سازوکاری ایجاد کند که خواست ایران را تأمین کند.”

حضرت حجت الاسلام و المسلمین تیموری یانسری امام جمعه بخش چهاردانگه (شهر کیاسر) با یادآوری بیانات پیشوا و رهبر ما حضرت امام خامنه‌ای که برجام را خسارت محض بیان کرد و همچنین سخن رئیس بانک مرکزی که دستاورد برجام را تقریبا هیچ عنوان کرد و علاوه بر آن سخنان معاون وزیر امور خارجه ما در سمینار همکاری‌های هسته‌ای ایران این پرسش را مطرح کردند که: پس بنابر این دیگر چه دلبسگتی به غرب داشته باشیم؟

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مسؤلین ما بعد از پنج سال به درستی رهنمودهای بسیار راه‌گشا، و اثرگذار حضرت امام خامنه‌ای رسیده باشند و در دل‌شان بنشیند که به درون نگاه بکنیم و تولیدات خودمان را بالا ببریم تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل شود.

دانلود فایل صوتی | تحلیل هفته

………………………………………

درس تقوا

حضرت حجت الاسلام و المسلمین تیموری یانسری امام جمعه بخش چهاردانگه (شهر کیاسر) در خطبه‌های نمازجمعه ۹مهر، در بیان ویژگی اهل تقوا خاطر نشان کرد: اهل تقوا اگر توفیق کار نیکی پیدا کردند، خشنود می‌شوند؛ اگر گرفتار خطا و اشتباه شوند، به سرعت استغفار می‌کنند؛ اگر به آن‌ها چیزی داده شود، سپاسگذار و شاکرند؛ اگر مورد ابتلا و آزمون قرار گرفتند، صبور و بردبارند‌؛ هرگاه خشمگین شدند، با بردباری و حلم گذشت می‌کنند.

دانلود فایل صوتی | درس تقوا

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.