پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضرورت تعطیلی مدارس بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی

0

ایسنا/مازندران معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس براساس نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضرورت تعطیلی پیدا می‌کند.

سید علی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مشکلی در مدارس سطح مازندران وجود نداشته است، اظهار کرد: همزمان با شروع فصل سرما و شیوع بیماری آنفلوآنزا مبحث آموزش و پیشگیری به دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.


وی تصریح کرد: هرچند با توجه به سرمای هوا بیماری در این فصل شیوع بیشتری دارد اما به مدارس گفته شد اگر دانش‌آموزی بیمار شده تا بهبودی کامل به مدرسه نیاید که این موضوع بسیار موثر بود.


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: تصمیم تعطیلی مدارس براساس ضرورت از جانب دانشگاه علوم پزشکی مطرح می‌شود که طی درخواست از سوی دانشگاه پس از صورت جلسه و بررسی ضرورت تعطیلی مدارس در آموزش و پرورش این کار صورت می‌گیرد.


ساداتی یادآور شد: افرادی که در مازندران بر اثر بیماری آنفلوآنزا جان خود را از دست دادند دانش‌آموز نبوده و ممکن است استان‌هایی که تصمیم به تعطیلی مدارس گرفتند شیوع این بیماری را در مدارس دیده‌اند که تصمیم به این کار گرفتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.