پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سومین مناظره  دانشجویی به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی بابل برگزار شد

0

ایسنا/مازندران سومین مناظره دانشجویی ۹۸ به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل و با محوریت توسعه کیفی هدفمند و گسترش گفتمان مهارتی برگزار شد.

علی احمدی‌فر مسئول فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این مناظره سومین مناظره دانشجویی در سطح استان است، اظهار کرد: این مناظره باعث ایجاد تقویت و ترویج گفتمان در بین دانشجویان می‌شود چراکه در آینده بتوانند مطالب خود را در مقابل نظر مخالف، صحیح بیان کنند.

 وی تصریح کرد: در این مناظره ۸ گروه دو نفره  به عنوان موافق و مخالف به رقابت پرداخته و برگزیدگان این مسابقه در تبریز به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

 دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه مهارتی است

 احسان تاکامی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علمی کاربردی بابل در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاهی مهارتی است، یادآور شد: مناظره دانشجویی در دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند ایجاد ورود دانشجویان مهارت محور در بازار کار را فراهم کند.

وی گفت: شرکت دانشجویان در این مناظره‌ها ضرورت دارد چراکه اگر نقطه ضعفی در گفتار داشته باشند، می‌توانند از این طریق، مشکلات گفتاری خود را برطرف کرده و فرهنگ گفتاری را بیاموزند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.