پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی سپاهان اصفهان به کنفرانس خبری قائمشهر نیامد

0

این در حالی است که هیات فوتبال قائمشهر  ۲۴ ساعت قبل از برگزاری این کنفرانس هماهنگی لازم را با سرپرست تیم سپاهان انجام و زمان مصاحبه را مشخص کرده بود.
همچنین بر اساس اخبار تایید شده قلعه نوعی از ۲۴ ساعت قبل در مازندران و شهر قائمشهر حضور داشت و علت عدم شرکتش در مصاحبه به خاطر خستگی راه یا تاخیر رسیدن به مازندران نبود.

مصاحبه پیش از دیدار تیم نساجی قائمشهر و سپاهان اصفهان برای  ساعت ۱۸ امروز برنامه ریزی و برگزار شد.
تاکنون از ۷ بازی که به میزبانی نساجی قائمشهر در رقابت های لیگ برتر برگزار شد، ۵ سرمربی تیم های رقیب در کنفرانس پیش از مسابقه شرکت نکردند و این در حالیست که از لحاظ قانونی حضور سرمربیان تیم ها در کنفرانس پیش و پس از مسابقات اجباری است و عدم حضور می تواند جریمه نقدی را برای آنها به دنبال داشته باشد.
نماینده هیات فوتبال قائمشهر در کنفرانس خبری گفت : پیش از انجام کنفرانس خبری با سرپرست تیم سپاهان برای شرکت سرمربی تیمشان هماهنگی لازم انجام شد و هیچ اظهارنظری مبنی بر عدم حضور بیان نشده بود.
مجتبی ابراهیمی افزود : با وجود هماهنگی لازم با سرپرست، سرمربی تیم سپاهان اصفهان که گفته می شود پیش از برگزاری کنفرانس در استان مازندران حضور داشت به کنفرانس خبری نیامد و ما نیز صرفا گزارش مسابقات را به همران کنفرانس خبری در اختیار فدراسیون قرار می دهیم.
وی گفت : پیش از این نیز عدم حضور سرمربیان تیم های رقیب نساجی را در کنفرانس خبری پیش و پس از مسابقه به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و برخورد قانونی با این رویه نیز با فدراسیون است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد : ما گزارش این عدم حضور را نیز به فدراسیون فوتبال ارایه می دهیم و برخورد قانونی با فدراسیون نشینان است.
 تاکنون سرمربیان تیم های تراکتورسازی تبریز، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی شرکت نکردند و خبرنگاران مازنی دست خالی روانه منزل شدند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.