پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا؛ دکتر سید فرزاد جلالی روز یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: همه این طرح ها در دولت تدبیر و امید آغاز شده است که این امر نشان از کارآمدی دولت در حوزه بهداشت و درمان می باشد.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها ۲۵ هزار مترمربع فضای فیزیکی و درمانی به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اضافه خواهد شد.

جلالی بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۰ تخت در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل وجود دارد که با افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی ۱۲۰ تخت به تخت های بیمارستان های بابل اضافه خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: احداث بیمارستان  ۴۴ تختخوابی بندپی شرقی بابل، احداث ساختمان اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل، احداث ساختمان جدید برای بیمارستان فوق تخصصی نوزادان امیرکلا و همچنین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید از جمله طرح های مهم حیاتی در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی بابل است.

جلالی اظهار داشت: این طرح های عمرانی و درمانی  ۱۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چهار طرح نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: تمامی این طرح ها در نهایت تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید که با افتتاح این طرح ها خدمات رسانی مطلوب تری به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: این دانشگاه از ظرفیت خیرین غافل نخواهد بود و خوشبختانه این افراد ۷۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان در شش ماه اخیر به این دانشگاه کمک کردند.

جلالی گفت: با توجه به توسعه فضای فیزیکی در دانشگاه ها، توسعه فضای سبز هم از جمله برنامه های مهم دانشگاه محسوب می شود که در دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک سال اخیر پنج هزار اصله نهال درختان هیرکانی غرس شده است.

در حال حاضر ۹ بیمارستان در شهرستان بابل با یک هزار و ۴۰ تخت به بیماران خدمات ارائه می دهند. دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

۷۳۴۳/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.