پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساماندهی ۷ میلیون ورزشکار بسیجی/ ۴۶۰ گروه جهادی اعزام می شود

0

سردار داود آذرنوش در حاشیه آئین گلزیزان ورزشکاران مازندران برای کمک به سیل زدگان کشور که در زورخانه ” شهید جبرئیل نیاکی آمل ” برگزار شد، درگفتگو با خبرنگار مهر افزود: این تعداد ورزشکار در سال‌های اخیر روندی افزایشی داشته و همه این ورزشکاران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور عضویت دارند.

وی ادامه داد: که در سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار جدید جذب تشکیلات و باشگاه‌های بسیج در سراسر کشور شدند و به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۰ تیم در قالب باشگاه مقاومت از سازمان بسیج ورزش کشور در رشته‌های مختلف در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور حضور دارند، افزود: این امر، نشان از حضور موفق ومعرفی ورزشکاران نخبه به تیم‌های ملی دارد.

سردار آذرنوش ادامه داد، که هدف این سازمان با تحت پوشش قرار دادن ورزشکاران، شناسایی استعدادهای نخبگان ورزشی کشور است که این افراد بتوانند با دسترسی این پایگاه‌ها خودشان را در ورزش حرفه معرفی کنند.

۴۶۰ اعزام ۴۶۰ گروه جهادی به استان‌ها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران همچنین از تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش وجوانان و سازمان بسیج مستضعفان کشور برای فعالیت گروه‌های بسیجی و ورزشکاران در مناطق محروم استان‌های کشور خبر داد وگفت: حدود ۴۶۰ گروه جهادی شناسایی و در قابل گروه‌های مشخص شده به استان‌های مختلف کشور به خصوص در شرایط حساس کنونی که کشور با سیل مواجه شده، برای کمک به سیل زدگان اعزام خواهند شد.

سردار آذرنوش، به راه اندازی حدود ۳۶۰ پایگاه استعدادیابی بسیج ورزشکاران در سراسر کشور اشاره کرد وادامه داد، که از این شمار ۲۲۵ پایگاه مختص خواهران بسیجی است که استقبال خوبی از این پایگاه‌ها داشتند.

ساخت ۳ هزار سالن ورزشی بسیج در کشور

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور، گفت: بیش از سه هزار سالن ورزشی توسط بسیج در نقاط مختلف کشور ساخته شده که مورد استفاده بیشتر مردم در رشته‌های مختلف ورزشی است.

سردارآذرنوش یادآورشد، که ساخت حدود ۲۰۰ سالن ورزشی با مقیاس کوچک در مناطق محروم توسط سازمان بسیج ورزش کشور بزودی آغاز خواهد شد تا در اختیار مردم این مناطق قرار گیرد.

وی اضافه کرد، که ظرفیت بزرگی که اکنون بسیج ورزش کشور دارد، می‌تواند به توسعه ورزش همگانی ونیز قهرمانی کشور کمک قابل توجهی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.