پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گرفتار شدن 200 خودرو در کولاک گردنه فولادمحله به تلمادره

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: یکی از رانندگان گرفتار شده در برف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، با اعلام اینکه از ساعت 15 امروز تاکنون در انتهای حوزه استحفاظی راه استان سمنان و ابتدای ورودی به مازندران گرفتار کولاک شدیم، گفت: خودروهای زیادی در این مسیر گرفتار شده‌اند.

وی با اعلام اینکه تردد از سمت تلمادره به فولادمحله و یا دامغان انجام نمی‌شود، افزود: ارتفاع برف در این منطقه حدود یک متر می‌رسد.

این راننده گرفتار شده در برف زمستانی با اعلام اینکه تردد خودروها حتی با زنجیر چرخ هم به سختی انجام می‌شود، افزود: دمای هوای به شدت رو به کاهش بوده و لحظه به لحظه بر تعداد خودروها اضافه می‌شود.

وی با اعلام اینکه ترافیک خودرویی حدود 2کیلومتری در مسیر ایجاد شده است، بیان کرد: طول ترافیک از بالاتر از دو راهی بالاده تا دشت‌های فولادمحله می‌رسد.

یوسفی اضافه کرد: بیشتر رانندگان خودروهای گرفتار شده در برف از دامغان و سمنان عازم شمال کشور هستند که در حال حاضر به دلیل ترس از گرفتاری در برف جاده فولادمحله به سمنان ترجیح دادند که در این منطقه متوقف باشند و منتظر نیروهای امدادی باشند.

به گزارش فارس، فاصله محل ترافیک ایجاد شده خودرویی با تلمادره حدود 20 کیلومتر تا تلمادره و حدود پنج کیلومتر تا فولادمحله است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.