پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خلق شکوه همدلی بسیجیان و کادر درمانی در کجور +عکس و فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، ویروس منحوس کرونا پس از ورود به کشورمان سبب بروز مشکلات بسیار عدیده‌ای در بخش‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان شده است و بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود کرده است و حتی عده‌ای از هموطنان ما از جمله کادر درمانی و پرستاری را به کام مرگ فرو برد و خانواده‌ها را عزادار کرد.

کشور در شرایط حساس و خاصی قرار گرفت و ناگهان برخی اقلام ضروری بهداشتی مانند ماسک و الکل اتانول برای ضدعفونی کمیاب و حتی در مقطعی نایاب شد.

در این میان و در چنین وضعیت حساسی، برخی افراد بی‌وجدان و سودجو اقدام به حرکت وقیحانه احتکار اقلام ضروری بهداشتی و نیز برخی دیگر اقدام به تولید محصولات بهداشتی تقلبی کردند و این امر باعث شد تا فضای روانی جامعه بیش از پیش ملهتب شود.

از سویی دیگر طبق عادت دیرینه و خصمانه دشمنان ایران اسلامی در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه که نان خود را از طریق وطن فروشی به دست می‌آورند، با انتشار اخبار دروغین و شایعه پراکنی سعی در تخریب روحیه همیشه عاشورایی و خالق لحظه‌های ناب و شگفت ‌انگیز ملت متمدن و مسلمان ایران اسلامی دارند اما در این بین نیروهای بسیجی در کنار دیگر نهاد‌ها، ارگان‌ها و نیروهای مردمی پا به میدان نبرد با ویروس منحوس کرونا گذاشتند و با رفع نیازهای مختلف در این زمینه از ضدعفونی کردن محیط‌ها و اماکن گرفته تا  آموزش، تولید گان‌های پزشکی، ماسک و اهداء اقلام مورد نیاز بهداشتی و در مواردی غذایی پرداختند و شرایط را برای عبور از این بحران بیشتر فراهم کردند و اهالی وطن فروش، دروغ‌گو و شایعه پراکن رسانه‌های معاند فارسی زبان نیز بیش از پیش رسوا شدند.

در این روزها قرارگاه پدافند زیستی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر پول در بخش کجور نوشهر با همکاری و همراهی مثال‌زدنی نیروهای بسیجی و کادر بهداشتی و درمانی منطقه از همان روزهای نخستین طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا پای در میدان نبرد با این ویروس منحوس گذاشتند و خدمات گسترده و مختلفی را به اقشار روستایی در سطح روستاهای دور و نزدیک بخش کجور مازندران ارائه کردند.

مشروح این فعالیت‌ها را می‌توانید در مصاحبه تصویری خبرگزاری فارس با پاسدار سید امیر علی موسوی فرمانده حوزه بسیج امام سجاد (ع) شهر پول بخش کجور نوشهر در فیلم زیر ببینید و بشنوید.

  / 86019/غ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.