پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبرنگاران با اطلاع رسانی درست آرامش را برای مردم رقم بزنند

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با بیان اینکه کشور و مردم ایران در سال ۹۸ بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشتند، گفت: سیل، بحران‌های طبیعی، بالا رفتن قیمت بنزین، فشار اقتصادی و افزایش تورم، شهادت سردار سلیمانی و در حال حاضر ویروس کرونا موجب فشارهای زیادی به مردم شده است.

حسین جناسمی عصر امروز در دیدار با خبرنگاران بسیج رسانه‌ای شهرستان نوشهر که در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: کار شما رسانه‌ها اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درست به مردم و تبیین این بحران‌ها در مواجه با مشکلات است. 
وی با اشاره به اینکه تنها ۳ درصد در دنیا از بیماری کرونا فوت می‌کنند و آنقدر بزرگش نکردند، تصریح کرد: اما در کشور ما با اینکه بیماری خطرناک‌تر از آنفلوانزا نیست بزرگ نمایی زیادی صورت گرفت. 
فرمانده سپاه نوشهر خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری در اختیار دشمن است و سعی می‌کنند آرامش را از کشور بگیرند و شما رسانه‌ها باید آرامش را به مردم برگردانید. 
جناسمی ادامه داد: متاسفانه فضای مجازی به خوبی ساماندهی نشده است و شیوه اطلاع رسانی در شهرستان خوب نیست. 
وی با تاکید بر اینکه فرماندار و رئیس شبکه بهداشت برای آرامش منطقه هر دو روز مردم را در جریان آخرین وضعیت قرار دهند، گفت: شنیدن اخبار درست و اقدامات انجام شده می تواند آرامش را در شهرستان حاکم کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.