پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ساری برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران شامگاه شنبه در مراسم جشن گلریزان در ساری با بیان اینکه اعمال نیک و عبادات در ماه رمضان مقبول درگاه الهی خواهد بود، اظهار کرد: ماه رمضان این ظرفیت را دارد که انسان در این ماه هم به خود هم به پیرامون خود توجه داشته باشد و دعایی که در پایان نمازها خوانده می‌شود این توجه را نشان می‌دهد.

رئیس شورای قضائی استان، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی عنوان کرد و افزود: ماه رمضان، ماه تطهیر و طهارت نفس و آغاز سال عبادت و خودسازی است و باید در این ماه مراقب باشیم که دچار هوای نفس، غرور، تکبر و انحراف از مسیر الهی نشویم.

این مقام قضائی در ادامه اظهار کرد: جشن گلریزان که در این ماه برگزار می‌شود نیز برکات زیادی دارد و موجب شده طی سال‌های گذشته تعداد زیادی محکوم گرفتار از بند زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده خود بازگردند.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان را مغتنم بشماریم و با کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این عبادت و ایجاد سرور و شادی سهیم باشیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: ان شاء الله مردم عزیزمان در سراسر استان مازندران نیز در این جشن گلریزان آنچنان مشارکت کنند که تعداد زیادی زندانی نه تنها در مازندران بلکه در سراسر کشور از برکات آن بهره مند شده و آزاد شوند.

حجت الاسلام اکبری افزود: دستگاه قضائی استان نیز در حد مقدور با ایجاد صلح و سازش همچنین پذیرش اعسار محکومین و تقسیط مبالغ بدهی در این مسیر کمک خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.