پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمبر یادبود شهدای بخش چهاردانگه رونمایی می‌شود

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، جلسه ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه امروز یکشنبه 15 تیر 1395 در حسینیه چهاردانگه ایهای مقیم ساری با حضور حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه چهاردانگه و اعضای ستاد یادواره برگزارشد.

بعد ازبحث و بررسی نظرات اعضای ستاد، موراد ذیل تصویب قرار گرفت:

1-  یادواره شهدای بخش چهاردانگه با توجه به شرایط کرونایی همانند سال قبل برگزار نخواهد شد و بیشتر در فضای مجازی به معرفی شهدا بخش چهاردانگه  پرداخته خواهد شد و تولید محتوا برای انتشار به عهده کمیته فرهنگی است.

2- شب هفتم محرم، شب تجلیل از شهدای بخش چهاردانگه  تعیین می شود و طی مکاتباتی از سوی امام جمعه بخش، ستاد یادواره و فرمانده سپاه به شورای اسلامی، فرماندهان پایگاه و هیئت امنای مساجد و تکایای  شهر و روستا اطلاع رسانی انجام خواهد تا علما بر منابر به عظمت شهدای چهاردانگه بپردازند.

3- در اول محرم تعدادی داربست در محور کیاسر برای  نصب تمثال شهدا تدارک دیده شود تا فضای چهاردانگه عطرآگین شهدا شود.

4- نشست خبری سردار شمشیربند رییس ستاد یادوراه شهدای بخش چهاردانگه بااهالی رسانه قبل از مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدا

5- مراسم تجلیل ازخانوداه معزز شهدای بخش چهاردانگه در حسینیه عاشقان ساری در 20شهریور 1399 برگزارخواهد شد. این مراسم در صورت صدور مجوز از ستاد مبارزه با کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

5- از آیت الله محمدی لاینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران  به عنوان سخنران مراسم تجلیل دعوت شود.

6- تمبر یادبود شهدای بخش چهاردانگه در روز تجلیل از خانواده های معظم شهدا با حضور نماینده ولی فقیه،  مسئولین استانی و شهرستانی و بخش  رونمایی می‌شود.

7- اصلاح تمثال چند شهیدای بزرگواری که درسال های قبل به صورت اشتباه منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.