پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعامل و همکاری با دستگاههای مربوطه در جهت تسریع اجرای یروگاه زباله سوز ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقلاز  روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه بررسی وضعیت نیروگاه زباله سوز ساری با حضور رضایی فرماندار مرکز استان، عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری ساری، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدینه رییس شورای اسلامی شهر، آقامیری عضو شورای اسلامی شهر ، ذاکری معاون فنی و عمرانی شهرداری و کارشناسان و مشاوران و پیمانکاران مربوطه در دفتر شهردار ساری برگزار شد.

در این جلسه مهندس فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی تعامل و همکاری میان مدیریت شهری و دستگاه های مربوطه و نیز پیمانکاران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: شهرداری ساری اقدامات لازم را جهت تسریع و بهره برداری از پروژه اجرایی می کند.

عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری نیز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای این پروژه گفت: هماهنگی و پیگیری جهت جذب اعتبارات دولتی برای نیروگاه زباله سوز را انجام خواهیم داد.

رضایی افزود:اراده محکم و عزم جدی مسئولان این پروژه را به سرانجام خواهد رساند.

محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در سخنانی با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر میان مشاورین و پیمانکاران این طرح در راستای هماهنگی های لازم در جهت اجرای دقیق و زمانبندی شده پروژه تصریح کرد: همدلی ، انسجام و وحدت رویه می تواند اجرای این پروژه را شتاب بخشد.

سید مسعود مدینه رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز زمانبندی ، برنامه ریزی و همکاری میان مسئولان این پروژه را خواستار شد و تاکید کرد: شورای اسلامی شهر ساری حمایت و پشتیبانی لازم را در تمامی مراحل اجرای این پروژه خواهد داشت.

شایان ذکر است، مشاوران،کارشناسان و پیمانکاران مربوطه نیز گزارشی از روند احداث این پروژه و فعالیت های صورت گرفته ارائه کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.