پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در ورودی‌ها شمال/ کندوان امروز یک‌طرفه است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران با توجه به پایان هفته و همچنین در پیش بودن عید سعید فطر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد افزایش حجم ورودی به سمت شمال هستیم به‌طوری‌که در حال حاضر وضعیت تردد خودروها در محور هراز در مسیر شمال بسیار سنگین گزارش شد.

*تردد نیمه سنگین خودروها در طول محور کندوان

وی با بیان اینکه در طول محور کندوان نیز مقطعی شاهد تردد نیمه‌سنگین خودروها هستیم، افزود: وضعیت تردد خودروها در محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت روان است.

*ادامه ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه در محورهای استان، افزود: بحث ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شده و این محدودیت همچنان ادمه خواهد داشت.

*احتمال اینکه محدودیت یک‌طرفه امروز در محور کندوان اجرا شود وجود دارد

این مسؤول با اعلام اینکه قرار است امروز تردد در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام شود، گفت: درحال حاضر تردد خودروها به‌صورت سنگین گزارش شد که درصورت تداوم این وضعیت احتمال اینکه این محدودیت زودتر اجرا شود وجود دارد.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه از محورهای هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز همچنان از محور کندوان ممنوع است، ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای پنج‌شنبه یکم، شنبه سوم و یک‌شنبه چهارم خرداد تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا دو بامداد روز بعد از کرج به‌ سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای دوشنبه پنجم، پنج‌شنبه هشتم و جمعه ۹ خرداد تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

*ممنوعیت تردد تریلی روز شنبه از محور سوادکوه

این مسؤول یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ روز شنبه سوم خرداد از جنوب به شمال و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه پنجم و جمعه ۹ خرداد ماه از سمت شمال به سمت جنوب ممنوع خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز دوشنبه پنجم خرداد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۹ خرداد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

*مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران شمال مسدود نیست

رئیس پلیس راه مازندران گفت: قطعه چهار آزادراه تهران شمال که از ساعت ۱۹ تا هفت روز بعد مسدود بوده با افزایش بحث ایمنی شب‌ها از مسیر جنوب به شمال باز خواهد بود و این محدودیت اجرا نمی‌شود.

*ضرورت توجه به بحث مدیریت سفر

این مسؤول با تاکید بر اینکه مدیریت سفر خیلی مهم است، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این است که رانندگان در تردد به تابلوها توجه کنند تا دچار حادثه نشوند.

قدمی با اشاره به اینکه محدودیت‌های مقطعی درصورت نیاز اجرا می‌شود که براساس وضعیت ترافیک خواهد بود، افزود: مرکز کنترل راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌ها به شهروندان خواهد بود.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.