پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 بخشی از بدهی باشگاه نساجی مازندران حل شده است

0

ایسنا/مازندران رییس هیئت فوتبال مازندران گفت: مشکلات فوتبال نساجی حل شده چراکه مالک جدید باشگاه بخشی از بدهی این باشگاه را پرداخت کرده است و مابقی در حال انجام است.

رضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ظهر امروز مجمع سالانه فوتبال در مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در این مجمع انتقادات و خواسته‌های اعضای مجمع بررسی شده است.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه کارهایی که در سال‌های گذشته در زمینه فوتبال مازندران انجام شده به اعضای مجمع اعلام می‌شود، تصریح کرد: پنجره نقل و انتقال تیم نساجی بسته بود اما با حضور مالک جدید باشگاه نساجی تلاش شده که مشکلات باشگاه حل شود.
رییس هیئت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: این مجمع با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها و نمایندگان داوران و بانوان تشکیل شده و تقویم سال بعد فوتبال مازندران مورد بررسی قرار گرفت. 
بهروان با اشاره به اینکه مجمع فوتبال مازندران شلوغ‌ترین مجمع استانی کشور بوده و  بیش از ۴۵ عضو دارد، گفت: آن‌هایی که عضو مجمع هستند خواسته‌ها، مشکلات و کمبود فوتبال استان را مطرح کردند که این خواسته‌ها شامل مشکلات تیمی، مالی و باشگاهی بوده است.

 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.