پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با افزایش سفر به شمال، کرونا در کمین مردم چهاردانگه

0

یکی از محورهای استان مازندران که محل تردد مسافران از استان سمنان و حتی خراسان رضوی است ، محور کیاسر به ساری است و با توجه ترافیک محور فیروزکوه به ساری مسافران سمنان و حتی تهران از محور کیاسر استفاده می کنند.

با تعطیلی مدارس در تهران، سفر به شمال ایران افزایش پیدا کرده‌است این بدترین خبری‌است که می‌شود در شرایط بحرانی کرونا شنید.

با توجه به این‌که پس از قم تهران بزرگترین کانون ابتلا به کروناست، هیچ شهروند تهرانی نباید به سفر غیرضروری برود.

هر سفر به معنای انتقال ویروس از پایتخت به شهرهاییست که هنوز آلوده نشده‌اند در ابن حین بخش چهاردانگه به هیچ عنوان آمادگی و امکانات مقابله با ویروس کرونا را اصلا ندارد.

هنوز کسانی هستند که یا فکر می‌کند سرماخورده‌اند و یا هنوز علائم کرونا به طور کامل در آن‌ها نمایان نشده‌است از سفر به شمال جدا خودداری کنند.

معاون وزیر بهداشت می‌گوید که سفر به شهرهای شمالی ایران ۲۰ درصد افزایش یافته‌است.

با توجه به بی دقتی برخی شهروندان و سواستفاده از وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، شاهد هجوم بیماری به دیگر شهرهای ایران خواهیم بود.

افزایش سفر به شمال باعث افزایش جمیعت در نقطه‌ای می‌شود که قادر به کنترل این حد از جمعیت نیست در چنین شرایطی به راحتی بیماری شیوع پیدا می‌کند.
این سفرها باعث افزایش جمعیت در رستوران‌ها می‌شود که این موضوع نیز به بحران کرونا کمک می‌کند.
بهتر است خود را قرنطینه کنید در خانه بمانید، دست‌ها را مرتب بشویید، هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی دستکش و ماسک بزنید.
لطفا فراموش نکنید ما اکنون بحران کرنا را پشت سر می‌گذاریم و باید به فکر جان خود و دیگر شهروندان باشیم.آفتاب نیوز(بر گرفته)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.